2009 - Peugeot 207 SW Sporty - Jones
Moderator: P-unit
-
vrijdag dus den oto gaan halen.
heb nog geen tijd gehad voor foto's maar ik denk da het eve zal wachten ook
zaterdag middag is er dus al iemand in men gat gereden
ik stond te wachten aan de lichten en die mens beweert da ik achteruit aan het rijden was
die mens was iets van een 80 jaar en wou nog beweren da ik nog in fout was.
de zwarte strip op de achterbumper is dus al geschaafd voor een groot stuk en een stuk van de lak is gebarsten.
kzal zien of ik foto's van de schade kan trekken.
voor de rest bolt em wel super
grtz
heb nog geen tijd gehad voor foto's maar ik denk da het eve zal wachten ook
zaterdag middag is er dus al iemand in men gat gereden

ik stond te wachten aan de lichten en die mens beweert da ik achteruit aan het rijden was

de zwarte strip op de achterbumper is dus al geschaafd voor een groot stuk en een stuk van de lak is gebarsten.
kzal zien of ik foto's van de schade kan trekken.
voor de rest bolt em wel super

grtz
Dat ze die onnozel ouw zondagsrijders is vant straat halen...
Tis vantijd erg, verleden zondag bijna de kant ingereden en 10 minuten erna derna bijna derop gevlamt omdat pinkers en werkende remlichten niet nodig waren
En ja, het was "ene met een klak" en ernaast het type "Och Swa, zie dijne zot mee zen lawijt, die reed zeker 200 as em ons voorbij reed"
Enfin, nu dat van mijne lever af is, ik hoop dat de schade in orde komt.
Tis vantijd erg, verleden zondag bijna de kant ingereden en 10 minuten erna derna bijna derop gevlamt omdat pinkers en werkende remlichten niet nodig waren

En ja, het was "ene met een klak" en ernaast het type "Och Swa, zie dijne zot mee zen lawijt, die reed zeker 200 as em ons voorbij reed"

Enfin, nu dat van mijne lever af is, ik hoop dat de schade in orde komt.

Jeep Grand Cherokee SRT8
positief blijven denken he
da komt allemaal wel goe. die zwarte bumperstrip (schokbreker) moet toch nog int zwart gespoten worden dus dan ziede da geschaafd niemer.
en tis nie gedeukt.
jus die gebarsten lak zal wa anders zijn. ma vrijdagmorgen mag em al binnen om het te maken.
de arm der wet moest toch ook is goe lachen toen die mens zei da ik zogezegd achteruit reed.
ik heb toen laten zien hoe mijn vitesse liggen en dan moeste ze toch is goe lachen.
ik zen gene piloot of zo ma in 1ste krijg ik em nog wel
ma het komt dus allemaal goe.
grtz

da komt allemaal wel goe. die zwarte bumperstrip (schokbreker) moet toch nog int zwart gespoten worden dus dan ziede da geschaafd niemer.
en tis nie gedeukt.
jus die gebarsten lak zal wa anders zijn. ma vrijdagmorgen mag em al binnen om het te maken.
de arm der wet moest toch ook is goe lachen toen die mens zei da ik zogezegd achteruit reed.
ik heb toen laten zien hoe mijn vitesse liggen en dan moeste ze toch is goe lachen.

ik zen gene piloot of zo ma in 1ste krijg ik em nog wel

ma het komt dus allemaal goe.
grtz
-
- Pug Driver
heb eindelijk is wa foto's getrokken, welliswaar met de gsm, maar zoals sommige mij ooit hebbe gezegd. zwart is moeilijk proper te houden. heb em zaterdag nog maar gewassen ge zie het al niemer
dus sorry voor de 'vuil' oto.
link van de gallery: http://img156.imageshack.us/gal.php?g=foto007s.jpg
grtz

dus sorry voor de 'vuil' oto.
link van de gallery: http://img156.imageshack.us/gal.php?g=foto007s.jpg
grtz
-
- Pug Driver