1992 - Peugeot 205 Dixie - Jethro
Moderator: P-unit
-
205tunerke
kzou ook deze ff deftig laten nakijken, der kan toch praktisch niks kapot gaan aan die auto's want er zit niks op
EN als er iets kapot is, dan kosten de stukken 2x niks, en zijn ze gemakkelijk te vinden, wa kunde nog meer willen
De mijne is wel ne diesel maar hij heeft er bijna 300.000km opzitten en bolt nog altijd zalig
gaat er, zonder accidenten, nog eens 100.000 tegen aangooien! 
Ik wil niet zeggen dat 205'jes niet betrouwbaar zijn, maar met deze heb ik toch al wel wat meemaakt.
Bovendien kost het mij ook een aardige duit als ik de kosten van het ophalen, nakijken, vervangen, ... moet gaan betalen van mijn zuurverdiende vakantiegeld.
Met het geld dat ik nu nog heb + hetgeen ik hoop te krijgen kan ik samen een iets dergelijker/luxeuzer automobieltje kopen dan deze.
Bovendien kost het mij ook een aardige duit als ik de kosten van het ophalen, nakijken, vervangen, ... moet gaan betalen van mijn zuurverdiende vakantiegeld.
Met het geld dat ik nu nog heb + hetgeen ik hoop te krijgen kan ik samen een iets dergelijker/luxeuzer automobieltje kopen dan deze.
Kdenk toch maar dat ik hem ga houden, zo'n 205 heeft gewoon teveel charmes
Hetgeen nog zou moeten gebeuren:
*spacers voor achteraan
*stuur monteren
*speakers of een woofertje achteraan
*startprobleem zoeken
*keuren, inschrijven, verzekeren
*verlaging plaatsen
* ...
Nog genoeg werk dus, maar we graken er wel
Hetgeen nog zou moeten gebeuren:
*spacers voor achteraan
*stuur monteren
*speakers of een woofertje achteraan
*startprobleem zoeken
*keuren, inschrijven, verzekeren
*verlaging plaatsen
* ...
Nog genoeg werk dus, maar we graken er wel
voorste spacers heb ik liggen, komen niet los heb er zelf mee gereden op trackday..
die ontstekings module ook volledig he
de rest ga ommes vanzelf lukke geeft maar nen gil as ge wa hulp nodig hebt eh dan late we da leeuwke is brulle
die ontstekings module ook volledig he
de rest ga ommes vanzelf lukke geeft maar nen gil as ge wa hulp nodig hebt eh dan late we da leeuwke is brulle
205 1.0 junior ( biejst )
205 1.4 XS
309 1.9 diesel
205 * flashy groen
205 dixie
205 1.4 XS
309 1.9 diesel
205 * flashy groen
205 dixie