1984 - Peugeot 305 S5 - Axel
Moderator: P-unit
de gele glazen zijn te schreeuwend vind ik t.o.v van de koplampen met de gele ampullekes.
ik had dit ook met mijne 504 cabrio en ik heb dit verholpen met witte verstralers achter de grill te plaatsen zonder ze uit te snijden.
nu vallen ze zo niet op en een pak meer licht wat toch de bedoeling is van extra verstralers

ik had dit ook met mijne 504 cabrio en ik heb dit verholpen met witte verstralers achter de grill te plaatsen zonder ze uit te snijden.
nu vallen ze zo niet op en een pak meer licht wat toch de bedoeling is van extra verstralers

UN JOUR PEUGEOT ,TOUJOUR PEUGEOT
-
Axel
- Pug Driver
- Contacteer:
gisteren nog eens naar de avondschool geweest met mijn S vijfke. Trommelremmetjes achteraan zuiver gemaakt, nieuw gasveertje gestoken opdat de kofferklep vanachter open blijft, en de rode plakkaat tussen de achterlichten fatsoenlijk gemaakt, evenals de extra nummerplaathouder.
En nog eens een klein testritje gemaakt,
't rook naar caoutchoux

En nog eens een klein testritje gemaakt,
-
Axel
- Pug Driver
- Contacteer:
Wel eind volgende maand gaat ie naar de keuring, en dan kan je hem op elke PDB-meeting bewonderen. Maarrrrrrrr, we moeten nog ff wachten hé.
Grootse plannen? Nee hoor, enkel de originele accessoires komen erop.
Zaterdag de GTX-velgen en rolgordels voor achteraan ophalen bij de nederlandse Pug-liefhebbers, en dan zal het wel genoeg zijn voor dit jaar.
En dan nog eens de Jurgen aanspreken ivm de carosserie. Hij heeft me hier thuis eens een voorstel gedaan, en dat ben ik nog niet vergeten.
groetjes,
Axel
Grootse plannen? Nee hoor, enkel de originele accessoires komen erop.
Zaterdag de GTX-velgen en rolgordels voor achteraan ophalen bij de nederlandse Pug-liefhebbers, en dan zal het wel genoeg zijn voor dit jaar.
En dan nog eens de Jurgen aanspreken ivm de carosserie. Hij heeft me hier thuis eens een voorstel gedaan, en dat ben ik nog niet vergeten.
groetjes,
Axel