PdeBie >> 206 is terug >> Nieuwe foto's!
Moderator: P-unit
nah, zwart zal hij wel worden. die chromen boutjes klinkt op zich nog wel goed. even over nadenken 
en meteen zit ik al na te denken over de volgende update, namelijk het aanpassen van mijn motorkap.
omdat ik nu een kunststof opvul stukje heb zitten op de plek van de hazelip in de motorkap, wil ik dit door laten lassen.
Echter heeft een collega 206 rijder laatst ook zijn motorkap aan laten passen, naar dit:

Wat vinden jullie er van? Ik vind het persoonlijk erg gaaf.

en meteen zit ik al na te denken over de volgende update, namelijk het aanpassen van mijn motorkap.
omdat ik nu een kunststof opvul stukje heb zitten op de plek van de hazelip in de motorkap, wil ik dit door laten lassen.
Echter heeft een collega 206 rijder laatst ook zijn motorkap aan laten passen, naar dit:

Wat vinden jullie er van? Ik vind het persoonlijk erg gaaf.
ok, ik ben meteen even aan het photoshoppen geslagen over wat ik met de voorkant wil. Daar zijn de volgende ideeën uit gekomen.
#1 hapje motorkap + ruitensproeiers weg:

#2 motorkap iets verlengd, hapje weg, ruitensproeiers weg:

#3 mistlampen bumper weg, hapje motorkap weg, ruitensproeiers weg:

#4 mistlampen bumper weg, hapje motorkap weg, motorkap verlengd, ruitensproeiers weg:

#1 hapje motorkap + ruitensproeiers weg:

#2 motorkap iets verlengd, hapje weg, ruitensproeiers weg:

#3 mistlampen bumper weg, hapje motorkap weg, ruitensproeiers weg:

#4 mistlampen bumper weg, hapje motorkap weg, motorkap verlengd, ruitensproeiers weg:

-
GT Bumper zonder mistlichten is tha shit..
MAARRR
GT bumper (of toch de originele) zijn PU bumpers.. En dit is nu net een soor plastic wat niet te lassen is .. Zeer flexibel waardoor het met polyester dichtwerken ook veeeeeel kans op scheuren is . Maar polyester is eigenlijk de enige optie en dan hopen dat het lang volhoud. Maar daar zou ik niet op tellen
MAARRR
GT bumper (of toch de originele) zijn PU bumpers.. En dit is nu net een soor plastic wat niet te lassen is .. Zeer flexibel waardoor het met polyester dichtwerken ook veeeeeel kans op scheuren is . Maar polyester is eigenlijk de enige optie en dan hopen dat het lang volhoud. Maar daar zou ik niet op tellen

ook geen optie, met 2componenten lijm te werken?
zo heb ik die van de gti gecleaned, en dit is ook zeer flexibele plastic..(ook van de vorige en dat was te dun plastic om te lassen) en da tekende na 2jaar heeeeel lichtjes af (niet zeggen is hypocriet)
zo heb ik die van de gti gecleaned, en dit is ook zeer flexibele plastic..(ook van de vorige en dat was te dun plastic om te lassen) en da tekende na 2jaar heeeeel lichtjes af (niet zeggen is hypocriet)
Peugeot drive=>the way of live
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1