advertentie Automotive Group reclame

1992 - Peugeot 205 Dixie - Jethro

Moderator: P-unit

rebelish

Bericht door rebelish »

ik den kdat dragoon die op foto 2 en 3 bedoeld :wink:

een simpele ice is voldoende :)
maar als ik u zou zijn zoek u dan een simpel car sub enz...

komt wel goed hier.
Jethro

Bericht door Jethro »

Het is ook maar om de tijd soms een beetje te doden, hij is nog niet gekeurd enzo, dus ik mag er de baan nog niet mee op.
rebelish

Bericht door rebelish »

kan ik wel inkomen :wink:

ook nog zo ne tijd gehad om allemaal radio subs en speakers in de koffer te droppe 8)
Pug306XS

Bericht door Pug306XS »

Dus nu ge eiglijk alle tijd hebt om eraan te werken ineens goed doen ;)

Ik heb bij de mijne al van sommige dingen spijt gehad van hoe het gedaan was, omdat ik er nog dagelijks mee rij en dus weinig tijd had om het deftig te doen. Intss is da rechtgezet allemaal.

Maar nu uwe ni is gekeurd enz zou ik er alle tijd voor nemen :)
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Jethro

Bericht door Jethro »

Bedankt voor het begrip, dat doet me wel goed :)
Ik zal eens op zoek gaan naar een andere sub, maar 1st wat geld opzij zetten voor de keuring, dan kan hij eindelijk weg van waar hij staat, want ik had gezegd dat het maar voor even was :lol:
_Tom_

Bericht door _Tom_ »

kon mss beter werk zoeken om de tijd te doden... :)
Steven

Bericht door Steven »

een paar opmerkingen:

1: Op TB krijg je nogal snel negatieve comments, is volgens mij een attitude daar en volgens mij is daar de standaardregel da ge minstens 3/4 van uw loon aan uwen auto moet geven om erbij te horen... Ook moet je minstens 8 pagina's lullen over de kleur van de vijs die je links onder je wielkast wil steken ofzo... Rare boel daar en veel mensen die geen eigen mening hebben en doen wat de rest zegt... (Een paar uitzonderingen daargelaten zijn dit mijn algmene ervaringen met TB. Als er TB fans bijzijn, proof me i'm wrong!)

2: iedereen doet wat hij of zij graag doet, maar als je raad vraagt en je doet dan het averechtse krijg je vaak ook rare reacties. Als mensen goede raad geven, gewoon ff over nadenken en niet zomaar in de wind slaan!

3: er zijn veel mensen die precies niet goed snappen dat je als student keuzes moet maken tussen school, werken, auto, uitgaan, vrienden, hobbys, ... om je geld aan te besteden en dat wij het vaak wat meer lowbudget zoeken :lol:

3bis: meestal komen kutopmerkingen van de mensen die voltijds werken, nog thuis wonen bij mama en papa en alles wat ze al verdiend of gekregen hebben in hun auto steken...

4: alles wat je doet moet je voor jezelf doen, ben jij er blij mee? gewoon doen! De dag dat ik men auto voor een ander moet beginnen aanpassen hoeft het voor mij niet. Ik maak ervan wat ik wil, omdat ik het mooi vind en omdat ik het zo wil!

5: deze opmerkingen zijn mijn persoonlijke mening en ik viseer hier absoluut niemand mee! als je niet akkoord gaat: doen alsof je dit niet gelezen hebt en doorscrollen!

6: nog ff doorsparen en de baan op met die keet! Veel plezier ermee!
Jethro

Bericht door Jethro »

@Tom: ik heb werk, maar sinds ze van eigenaar zijn veranderd is het daar maar een soep. Ondertussen wacht ik nog altijd op antwoord van sommige plaatsten waar ik ben gaan solliciteren :)
@Steven: bedankt voor uw mening, ik deel die grotendeels ook.
En ja, nu ist zien dat hij door de keuring is, en dan kan ik verder doen.
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

owja ivm tb: :lol:

meer valt er ni over te zeggen, 1 grote lol, ik zit daar iig ni 8)

ivm die sub, ik heb ier nog een instap subje liggen (12") in een juiste kleine kist die voor een sportief prijsje buiten mag..

ook kabelsetjes heb ik liggen, net als enkele degelijke ampjes :wink:
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Jethro

Bericht door Jethro »

Zoude daar een fototje en vraagprijs voor willen PM'en? :)
Steven

Bericht door Steven »

Ik heb op TB geen account, maar der zijn een paar topics die ik regelmatig volg, waaronder die nissan SX 180, da driftproject :shock: beestig zalle, dieje willy me zijne BMW 323 ci en al zijn carbonavonturen :shock: en die van KVH enzo, wrm weet ik nie want die kan ik hier ook volgen :lol:

Kwil niet beweren dat iedereen op TB slechte bedoelingen heeft, maar ik heb precies de indruk dat het daar meer ambras is dan iets anders, en dat het uiteindelijk niet meer gaat over de auto maar over wie je kent en waar je komt... En mensen die hard roepen, zolang de rest roept... Tot ze zelf iets moeten laten zien...
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

aub: geen roddel over ander forums :wink:

ik zou het ook niet fijn vinden mochten zij hetzelfde doen :wink:
kiwi022

Bericht door kiwi022 »

Steven schreef:een paar opmerkingen:

1: Op TB krijg je nogal snel negatieve comments, is volgens mij een attitude daar en volgens mij is daar de standaardregel da ge minstens 3/4 van uw loon aan uwen auto moet geven om erbij te horen... Ook moet je minstens 8 pagina's lullen over de kleur van de vijs die je links onder je wielkast wil steken ofzo... Rare boel daar en veel mensen die geen eigen mening hebben en doen wat de rest zegt... (Een paar uitzonderingen daargelaten zijn dit mijn algmene ervaringen met TB. Als er TB fans bijzijn, proof me i'm wrong!)

6: nog ff doorsparen en de baan op met die keet! Veel plezier ermee!
Nagels op de kop! Kben er afgesmeten geweest toen ik eens mijn mening gaf :lol: .Nu heeft er iemand daar slechte kritiek gegeven op een "honda-forum" en het is op TB weeral 1 opgefokte bende.
Mijn mening: hilarisch om eens te lezen maar ook nie meer dan dat.

Enja, mss iets extra sparen en direct een deftig product gebruiken. Heb ik ook telkens gedaan en mij niet beklaagd. Afkraken kan iedereen maar iemand helpen met ZIJN beslissingen is moeilijker voor sommige dan in eerste instantie gedacht.
Steven

Bericht door Steven »

@ flappy: sorry, bij deze dan ook het laatste woord erover gezegd :wink: Moesten mijn uitlatingen ongepast zijn mogen de mod's ze altijd verwijderen en ik heb speciaal overal vermeld dat het hier mijn mening betreft en niet die van anderen!
Jethro

Bericht door Jethro »

Ok, hoofstuk TB achterwege gelaten:
Normaal ga ik binnenkort langs bij Den Hans om wat gerief te droppen, en een setje velgen voor de keuring mee te nemen en dan word hij keuringsklaar gezet.
Enkel moet ik nog vinden hoe ik mijn voorste ruitensproeiers aan de praat krijg :lol:
En zeggen ze er iets van als de stuurkappen niet meer in goeie staat zijn?
Ik wou ze een beetje bijwerken voor mijn naaf (was er 1 voor een phase 1 dash), maar een vriend is er gaan opstaan terwijl ik gereedschap was aan het zoeken :roll:
Gesloten

Terug naar “20x”