2001 - Peugeot 306 XS - Pug306XS
Moderator: P-unit
Hier ga ik ff de plannen voor de winter uit de doeken doen.
Ik ga werken volgens een thema, wat al duidelijk was sinds vorige pagina
.
Het gaat dus om thema transformers. De velgen zullen elk een logo dragen in de centercaps. Op vlak van exterieur zal daar verder geen referentie naar komen(liefst zo clean mogelijk)
Interieur:
Wordt volledig bekleedt in Alcantara (of imitatie, weet ik nog ni). De A, B en C-stijl; de deurpanelen voor en achteraan.
De middenconsole gaat er ook aan geloven, samen met de pookzak die ook in alcantara komt.
Verder het paneel van de radio, verwarming enz en het handschoenkastje(Hier zou ik ook nog iets in relief willen op zetten, wat weet ik nog niet, iets persoonlijks allesinds[mss men naam :p]).
Hier een plan voor de dakhemel. Er gaan ledjes inkomen en zo zouden ze ongeveer geplaatst worden:

Als alles goed gaat heb ik ook een plaatje op maat voor in de ICE te steken.

Daar gaat eventueel ook het leer worden vervangen door alcantara (grijs/goud)
Deze delen worden dus allemaal gedaan voor wie niet helemaal kan volgen

Zo dat is het
. Het logo wordt overal subtiel ingewerkt dus het gaat het geheel niet overheersen. Het gaat em hier vooral om et detail 
Ik ga werken volgens een thema, wat al duidelijk was sinds vorige pagina

Het gaat dus om thema transformers. De velgen zullen elk een logo dragen in de centercaps. Op vlak van exterieur zal daar verder geen referentie naar komen(liefst zo clean mogelijk)
Interieur:
Wordt volledig bekleedt in Alcantara (of imitatie, weet ik nog ni). De A, B en C-stijl; de deurpanelen voor en achteraan.
De middenconsole gaat er ook aan geloven, samen met de pookzak die ook in alcantara komt.
Verder het paneel van de radio, verwarming enz en het handschoenkastje(Hier zou ik ook nog iets in relief willen op zetten, wat weet ik nog niet, iets persoonlijks allesinds[mss men naam :p]).
Hier een plan voor de dakhemel. Er gaan ledjes inkomen en zo zouden ze ongeveer geplaatst worden:

Als alles goed gaat heb ik ook een plaatje op maat voor in de ICE te steken.

Daar gaat eventueel ook het leer worden vervangen door alcantara (grijs/goud)
Deze delen worden dus allemaal gedaan voor wie niet helemaal kan volgen

Zo dat is het

[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Khoop het toch 
Ben benieuwd eens we eraan kunnen beginnen hoe het gaat uitdraaien.
+
Hier nog een kleine update. Heb een Tomtom gekocht en deze direct persoonlijk gemaakt
Startscherm:

Afsluitscherm:

En men icoon idpv de pijl

Het rood is nodig zodat de gps het icoon herkend. Da verdwijnt op het scherm wel
Is wel leuk rijden zo
Edit:
Fotoke van het scherm:

Staat ni juist, ma das ook omda ik geen gps signaal heb binnen en omda er geen route is geselecteerd

Ben benieuwd eens we eraan kunnen beginnen hoe het gaat uitdraaien.
+
Hier nog een kleine update. Heb een Tomtom gekocht en deze direct persoonlijk gemaakt

Startscherm:

Afsluitscherm:

En men icoon idpv de pijl

Het rood is nodig zodat de gps het icoon herkend. Da verdwijnt op het scherm wel

Is wel leuk rijden zo

Edit:
Fotoke van het scherm:

Staat ni juist, ma das ook omda ik geen gps signaal heb binnen en omda er geen route is geselecteerd

[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]