Moderator: P-unit
Dat is in mijn ogen een foute redenering. Veren worden gemaakt voor in functie van het motortype (gewicht). Een schroefset is voor elke motor hetzelfde.Romaric schreef:Als je hem gaat verlagen steekt er dan van de eerste keer een schroefkit op.
...
Wegligging zal veel beter zijn.
...
Eindelijk eens iemand die zegt hoe het is! Tegenwoordig ben je blijkbaarJoske schreef: Dat is in mijn ogen een foute redenering. Veren worden gemaakt voor in functie van het motortype (gewicht). Een schroefset is voor elke motor hetzelfde.
Deftige verlagingsveren in combinatie met degelijke sport schokdempers zijn volgens mij nog altijd beter dan een universeel schroefsetje.
Just my 2 cents.
Dat is niet waar wat ge zegt. Als de schroefset wordt gebruikt waarvoor ze dient EN ze goed wordt afgesteld wel. Maar als ze gebruikt wordt om zo laag mogelijk over de weg te schrapen is deze veel slechter dan de originele ophanging. Ik ben daarmee geneigd om Zippo gelijk te geven. Liever een goede combinatie veren en dempers, goed afgesteld en goed uitgelijnd waar ge veeeeeeeeeeel rijplezier aan gaat hebben.Romaric schreef:Ik bedoelde gewoon dat de wegligging met een (deftige) schroefkit veel beter is dan de originele ophanging.