Ik heb altijd grote zorg om mijn auto zie je op de foto's zal ik plaatsen. Ik heb wat afstemmen met mijn 206 maar het is dan alles wat ik hou van het schoon te maken.
Het is een genoegen om veel mooie auto's lezen op dit forum en de mensen die zorg het is leuk om te zien!
Binnenkort
Hallo iedereen, voordat u submit my 307 Ik zal je laten zien mijn oude Peugeot. je zult zien dat ik ben een heel voorzichtig naar mijn auto.
Mijn 1e Peugeot, een Peugeot 106, 1996 aangekocht in 2006 met 28.540 km op de kilometerteller.

Mode "rally"

Toen ging ik naar een Peugeot 206 1,4 hdi een schoon project, inclusief bumpers Dimma

6 maanden later

Achterlichten

Dan nam ik mijn 1e 309, een 1100 benzinemotor Talbot 1990. Toen ik hem kocht had enkele maanden doorgebracht onder een boom was alles groen, maar ik heb geen beeld. Hier na een mooie grote schoonmaakbeurt

De enige wijzigingen zijn de lichten getint

Toen na zijn dood en zijn vertrek naar Benin vond ik een andere 309, nog steeds 5-deurs, altijd 1100 peugeot benzine motor, maar dit keer, helaas zal de 100 kilometer die gescheiden zijn, waar ik me van gekocht omdat het ombe beneden, had ik een hoop van de kosten die te hoog is het dus gebleven in de garage terwijl ik een kleine con zou verkopen nam de gelegenheid te komen en te stelen geretourneerd door de weg, terwijl motor was er gebroken was water binnen.

Het was begin augustus en daar ging ik om te zien wat er in mijn garage te koop en ik vond mijn 307 maar ik moest tot 08/09 wachten om het te hebben, omdat de man die mij vertelde heb mijn 309 was ook gestolen papieren met inbegrip van de 307 met mijn geluk!
De presentatie van de 307 zal worden online morgen want ik heb om alles te vertalen.