is u interieur ook mee veranderd? want dat stond ook in een overdosis oranje
2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
Ziezo, net even naar Crauwels geweest en de wagen staat nu keuringsklaar se
Ze is nu 3 cm verlaagd t.o.v. origineel en das toch eigelijk e plezier om mee te rijden he :p
Zweverig zo hoog van de grond, maar wel makkelijk met die mottige staat van de belgische wegen X(
Nu moet ik enkel deze week nog zien die nummerplaat een beetje hoger te krijgen en hopen dat ze groen krijgt he
En das het enige wat ik allemaal moet veranderen #:-s
Ook die ballonbanden van m'n RH's laten zwieren al (deze zijn dus te koop
)
Dan kan ik straks 2 nieuwe ringen bestellen bij de RST en de ander 2 al binnengeven om te laten verdichten B-)
Delen van het interieur liggen ook al bij Gharybian in Tienen en zou binnen 2 weken klaar moeten zijn...
Verder nog even wachten op Kris van CTP voor nog een andere update
En dan hopelijk ook aan de ICE beginnen binnen 2 weken #:-s
En HOW komt steeds dichter
Ze is nu 3 cm verlaagd t.o.v. origineel en das toch eigelijk e plezier om mee te rijden he :p
Zweverig zo hoog van de grond, maar wel makkelijk met die mottige staat van de belgische wegen X(
Nu moet ik enkel deze week nog zien die nummerplaat een beetje hoger te krijgen en hopen dat ze groen krijgt he
En das het enige wat ik allemaal moet veranderen #:-s
Ook die ballonbanden van m'n RH's laten zwieren al (deze zijn dus te koop
Dan kan ik straks 2 nieuwe ringen bestellen bij de RST en de ander 2 al binnengeven om te laten verdichten B-)
Delen van het interieur liggen ook al bij Gharybian in Tienen en zou binnen 2 weken klaar moeten zijn...
Verder nog even wachten op Kris van CTP voor nog een andere update
En dan hopelijk ook aan de ICE beginnen binnen 2 weken #:-s
En HOW komt steeds dichter
Zeker
Net al van 1 velg de 36 vijsjes verwijderd...
De vorige eigenaar had dr blijkbaar toch niet zo veel respect voor...
De kopjes van de gouden boutjes zijn bijna allemaal beschadigd en er was 1 moertje aan de achterzijde rondgedraaid... En vast dat die vijsjes zaten
Nu krijg ik nog die ringen dr niet af ook al
Net al van 1 velg de 36 vijsjes verwijderd...
De vorige eigenaar had dr blijkbaar toch niet zo veel respect voor...
De kopjes van de gouden boutjes zijn bijna allemaal beschadigd en er was 1 moertje aan de achterzijde rondgedraaid... En vast dat die vijsjes zaten
Nu krijg ik nog die ringen dr niet af ook al
@MichelGTI; Alvast bedankt 
Volgens de photoshop die ik snel even gemaakt heb onlangs, ziet het dr erg netjes uit hoor
De bedoeling is, dat de gouden boutjes weer in de velgen komen te zitten, al heb ik wel de indruk, dat ik ze allemaal zal mogen vervangen, wat weer een kostelijke bedoeling wordt natuurlijk
@Jarno; kzal u een smsje doen hoor
Volgens de photoshop die ik snel even gemaakt heb onlangs, ziet het dr erg netjes uit hoor
De bedoeling is, dat de gouden boutjes weer in de velgen komen te zitten, al heb ik wel de indruk, dat ik ze allemaal zal mogen vervangen, wat weer een kostelijke bedoeling wordt natuurlijk
@Jarno; kzal u een smsje doen hoor
-
extreme_307
- Contacteer:
:p
shik bakske he makker
derstrax nog gezien hier by men thuis haha
grts
derstrax nog gezien hier by men thuis haha
grts
Heb net een belletje gehad van Gharibyan en m'n interieur is klaar om af gehaald te worden
Het werkje van vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=PnU_srzvWlc
Het werkje van vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=PnU_srzvWlc
-
Devils-Chase
- Contacteer: