Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Ohhh... waar en wanneer dan, ik heb u niet gezien.
Tijdje geleden heb ik je 406 wel eens op zijn buik zien liggen hier in bocholt aan de fitnes ?
Ik ben er momenteel nog eens volle bak aan bezig om wat af te werken waar ik vroeger eens mee was begonnen, enkele onderdelen zijn al gespoten en sommige moeten nog gebeuren komende dagen, dan is er nog een stukje koe in bestelling wat ik achter een 2 weken pas heb om het af te werken en dan is het weer goed geweest.
Ik heb mijn inspiratie nog eens op volle toeren laten stromen door men koppeke en heb mijn eigen Freaky Freeky logo ontworpen wat erin gaat verwerkt worden maar eerst nog wat schuuruurtjes eraan doorbrengen...
Tijdje geleden heb ik je 406 wel eens op zijn buik zien liggen hier in bocholt aan de fitnes ?
Ik ben er momenteel nog eens volle bak aan bezig om wat af te werken waar ik vroeger eens mee was begonnen, enkele onderdelen zijn al gespoten en sommige moeten nog gebeuren komende dagen, dan is er nog een stukje koe in bestelling wat ik achter een 2 weken pas heb om het af te werken en dan is het weer goed geweest.
Ik heb mijn inspiratie nog eens op volle toeren laten stromen door men koppeke en heb mijn eigen Freaky Freeky logo ontworpen wat erin gaat verwerkt worden maar eerst nog wat schuuruurtjes eraan doorbrengen...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
- Contacteer:
-
-
Hey Fritz, merci voor zijne nummer hè, ik heb hem eens gebeld en ben er langs kunnen gaan, best wel eene toffe kerel, het is besteld en zou achter een 2 tal weken daar zijn.
Het logo is gespoten want dat is onmogelijk om te bekleden...
Met de rest van de afwerking mag je altijd komen helpen ja, iemand met wat ervaring hiermee is altijd welkom hè...
Het logo is gespoten want dat is onmogelijk om te bekleden...
Met de rest van de afwerking mag je altijd komen helpen ja, iemand met wat ervaring hiermee is altijd welkom hè...
-
-
-
Ik had ze eens in mijne jonge tijd aangekocht maar uiteindelijk vond ik het maar niks, ge weet hoe dat gaat als je jong bent hè, dan ga je nogal eens de foute kant op van tuning. gelukkig zijn ze dan dus al 4 jaar lang op de kast van mijn kamer beland maar nu mits wat aanpassingen vind ik het niet mis staan denk ik.