advertentie C&C reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

sparco

Bericht door sparco »

@senneboy; het zijn 17ers :wink:
En zoals ik op een ander populair forum al heb vermeld, werd bewust dit jaar het hart nog niet aangepakt, om ruimte over te houden voor updates volgend jaar :lol:

Dan zullen de ringen professioneel verdicht worden, want dr zijn natuurlijk nog wat foutjes in en dan zullen de harten in het bruin van het leder interieur gezet worden.

@Fritzz; achteraan is het regelpotje al verwijderd en ik schuur nu al op vele plekken, voorbumper is al aardig toegetakeld, maar wordt toch nog herspoten eind mei, dus is nu zo erg nog niet...
Met de installatie in de koffer, voorzie ik een drop van 2a3 cm achteraan, Dus de bestelde bumpstops zullen nodig zijn :lol:
JordiC

Bericht door JordiC »

ah voila, da klinkt goed 8)

nja, das wel een feit, ge moet volgende winter ook nog iets te doen hebben :lol:
sparco

Bericht door sparco »

senneboy schreef:ah voila, da klinkt goed 8)

nja, das wel een feit, ge moet volgende winter ook nog iets te doen hebben :lol:
En daar komt dan nog eens bij, schade herstellen van laag te rijden... :evil:
Vandaag weeral prijs...
Hier opt werk liggen zo van de roosters waar ge over moet, om de banden zuiver te krijgen, alvorens de taxibaan over te steken :roll:
Dr op geen probleem, dr over geen probleem, dr af geen probleem, tot den achterkant kwam...
Bumper blijven haken en uit het klik systeem gesprongen aan de bestuurderskant...
Kon m zo terug vastklikken, dus geen schade aan de poly, noch aan het plastic systeem, maar wel barsten in de verf...
Al een geluk is het dezelfde kant als het stukje geplooide kas, dat ik een tijd terug gehad heb, dus als het ooit hersteld werd, moest het toch uitgepoten worden...

Ik wou het weer riskeren zonder die bumpstops he gvd dommerik datk ben :oops:

Nu moet ik daar dus rond, en dan nog, ik denk niet dat ik het nog eens ga riskeren dr over te gaan :?
Stel u voor als m nog lager zou liggen :x
pug207

Bericht door pug207 »

steekt u een grotere velg , dan kun je u band/kas verhouding beter benutten ,

een 17 is goed voor plat te gaan , ma niet mee die polyshit :)
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

I'm with stupid :lol:
106 ON STEROIDS
sparco

Bericht door sparco »

Tegen beter weten in, hier toch de foto's van de gemonteerde panelen, met de geinstalleerde boxjes :p

Tot nu toe zijn enkel de mids aangesloten, de kicks hebben nog niet gespeeld, aangezien de versterkers nog niet geinstalleerd zijn.
Alles is stevig opgebouwd en deftig geinstalleerd en gedempt en tot nu toe vind ik de klank supergoed en zuiver :ymhug:
Mensen die het eens willen horen spelen, mogen altijd eens komen horen :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

ziet er proper uit...

hoe gaat ge alles poweren en filteren? (mag via pm als ge da liever geheim houd :P )
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Pug306XS

Bericht door Pug306XS »

Mooi mooi. Nu de zetels nog :p
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
sparco

Bericht door sparco »

De 2 achterste en 2 voorste mids zijn aangestuurd door de standaard 207 jbl versterker :wink:
De 4 kicks voorin zullen actief afgefilterd en aangestuurd worden door een 4kanaals versterker :wink:

Tot nu toe werken dus enkel de mids en die klinken al erg strak hoor, ben benieuwd eens de kicks in de strijd geworpen gaan worden 8)

Alvast bedankt voor de leuke comments en idd de zetels en het dash moeten natuurlijk ook ooit nog gedaan worden :lol:
sparco

Bericht door sparco »

Dragoon schreef:(mag via pm als ge da liever geheim houd :P )
Tis ni dat ik nu nog iets moet geheimhouden, maar ik ken de verdeelde meningen over het merk, daarom, dat ik nog zo lang gewacht heb met dr iets over te vermelden.
Maar nogmaals, ik ben dr zeer tevreden over en ik denk persoonlijk, dat nog wel wat mensen gaan verstomd staan :wink:
kiwi022

Bericht door kiwi022 »

zotte dingen gebeuren er hier! Mooie install :wink:
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

sparco schreef: Tis ni dat ik nu nog iets moet geheimhouden, maar ik ken de verdeelde meningen over het merk, daarom, dat ik nog zo lang gewacht heb met dr iets over te vermelden.
Maar nogmaals, ik ben dr zeer tevreden over en ik denk persoonlijk, dat nog wel wat mensen gaan verstomd staan :wink:
kzeg toch niks over het merk? ge kent mijn mening derover, ma die heeft niks met mijn vraag te maken :)
Ik ben gwn naar de gekozen frequenties, hoe ge alles geschakeld hebt en het juiste vermogen dat er op komt :wink:

lijkt me moeilijk met de originele jbl versterker, daar ne mid tussen 2bepaalde frequenties dient te spelen (300hz en 1khz op een vb te geven)
en ge daarop wss enkel LP of HP kunt filteren

componenten zijn belangrijk, maar filtering en dergelijke nog meer!
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

Tja enigste dat ik minder vind is die groene rand...
Vloekt enorm met het interrieur!!!
Zo te zien gaat dat ook wel de moeite worden het interrieurke...
106 ON STEROIDS
sparco

Bericht door sparco »

Op de achterste mids komt momenteel het "volledige" signaal binnen
Daar moest normaal nog een passief filter tussen komen met eventueel de optie om vervolgens een tweeter achteraan toe te voegen.
Vooraan staat dus standaard normaal gezien en composetje en vermits ik aan de OEM bekabeling niets veranderd heb, zou het voorste midje afgefilterd moeten zijn... maar op hoeveel, weet ik nu ook niet echt :?

De kicks komen dus op een 4 kanaals...
Ik heb naar elke speaker een kabel bijgetrokken, maar ik heb nog geen idee hoe ik hier zal geen werken, aangezien de speakers zelf 2ohm zijn, zou ik ze dus op 2 ohm kunnen laten spelen of ze op 4 ohm zetten en bridged op de versterker.
Zoals vermeld, de kicks gaan actief afgefilterd worden :wink:

En idd, het groene randje, steekt een beetje af, maar zo met de grillekes dr op, valt t nog goed mee zenne :wink:
In de koffer zal dr heel wat meer groen te zien zijn, afhankelijk van mn opstelling en subkeuze, wwaar ik nog niet uit ben :lol:
Taz Devil

Bericht door Taz Devil »

vind da groen eigenlijk best wel bij bruin passen
bruine takken, groen blaadjes, die in de lente best nogal fel groen zijn :P
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Plaats reactie

Terug naar “20x”