2010 - Peugeot 207 Xline 99gr - Wichel
Moderator: P-unit
ok thx voor de comments ook al ist negatief
hier kunne we alvast een eind verder meej 
ik ben namelijk vant principe wie ni waagd ...
en ik moet er ma mee rondrijden hé
moja was het zoal vanplan dit int geheel te laten overtrekke me zwart leer maar dit was pas voor tegen de winter werken bedoeld dusjha heb dit dan toch maar ff gespoten om toch wa zicht te krijge hoe het zou moeten worden
enkel het wit leder ontbreekt nog 
@ senneboy: jep nen weitec hicon gt
moja al bij al
(ook al ist negatieve (of downdate) comments
nu kan ik toch weer verder
ik ben namelijk vant principe wie ni waagd ...
en ik moet er ma mee rondrijden hé
moja was het zoal vanplan dit int geheel te laten overtrekke me zwart leer maar dit was pas voor tegen de winter werken bedoeld dusjha heb dit dan toch maar ff gespoten om toch wa zicht te krijge hoe het zou moeten worden
@ senneboy: jep nen weitec hicon gt
moja al bij al
Ik denk dat het gewoon slecht lijkt omdat er zo groefjes in u panelen zitten en dit geeft een lelijk effect (precies wolkjes, slecht gespoten, ...). Moest het volledig vlak geweest zijn en er een vernislaag over zat toonde het volges mij al mooier.
Maar aangezien ge alles int leer gaat overtrekken maakt het niet echt veel meer uit.
Maar aangezien ge alles int leer gaat overtrekken maakt het niet echt veel meer uit.
-
205tunerke
-
205tunerke
ok ff iet terzijde
(wat er even tot niets herleid ma was er net aan het aandenke
)
weet er iemend een andere kleur combinatie voor het ledere interieur en het koetswerk kleur???
en of er al dan ni een mogelijkheid is voor exterieur delen mee te laten overtrekken in het lederkleur van het interieur?? en of dit waterproof is voor regen/sneeuw of dergelijke?
of waar zou ik het beste deze info terug vinden???
alvast thx om te helpe
wist ni direct waar ik dit kon asken
weet er iemend een andere kleur combinatie voor het ledere interieur en het koetswerk kleur???
en of er al dan ni een mogelijkheid is voor exterieur delen mee te laten overtrekken in het lederkleur van het interieur?? en of dit waterproof is voor regen/sneeuw of dergelijke?
of waar zou ik het beste deze info terug vinden???
alvast thx om te helpe
wist ni direct waar ik dit kon asken