ik zou het es irl moeten zien of mss bij betere foto's
2010 - Peugeot 207 Féline - Romaric
Moderator: P-unit
@rietveld: thx, waar ergens? Heb je niet gezien, in 't vervolg eens met je lichten knipperen
.
@306xtreme: merci
.
@senne: vooraan heb ik nog schroefdraad ja, hulpveer ook nog
en achteraan zit de veer er nog enkel tussen. Regelpotje niet meer.
Dit wordt dus de volgende update trouwens. Kortere veren steken achteraan zo zullen de verhoudingen beter kloppen. Een centimeter of 3 gaat al veel uitmaken denk ik.
@306xtreme: merci
@senne: vooraan heb ik nog schroefdraad ja, hulpveer ook nog
Dit wordt dus de volgende update trouwens. Kortere veren steken achteraan zo zullen de verhoudingen beter kloppen. Een centimeter of 3 gaat al veel uitmaken denk ik.
-
whitepeugeotke
@Steven:
Originele velgen zijn goed voor in de winter. Het zijn schone, dat wel, maar zooo spectaculair zijn ze nu ook weer niet.
Stickers op de flanken? Ik rij niet rond met reclame voor niks hè
.
@Kriske:
Ik probeer zo goed mogelijk foto's te nemen met een heel simpel digitaal toestelletje. Een beter toestel zit er nu niet in, 'k heb juist janten gekocht
.
@sparco: ???
Originele velgen zijn goed voor in de winter. Het zijn schone, dat wel, maar zooo spectaculair zijn ze nu ook weer niet.
Stickers op de flanken? Ik rij niet rond met reclame voor niks hè
@Kriske:
Ik probeer zo goed mogelijk foto's te nemen met een heel simpel digitaal toestelletje. Een beter toestel zit er nu niet in, 'k heb juist janten gekocht
@sparco: ???
Ze zijn misschien niet zo spectaculair, maar wel OEM, 10x klassevoller en de kassen waren er precies ook beter mee gevuld.
Maar over smaken valt te twisten en aangezien het jou auto is, neem jij de eindbeslissing.
Maar als ik terugkijk naar vorige foto's vind ik het spijtig dat hij zo niet meer ligt.
Maar over smaken valt te twisten en aangezien het jou auto is, neem jij de eindbeslissing.
Maar als ik terugkijk naar vorige foto's vind ik het spijtig dat hij zo niet meer ligt.