2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Als hier het interieur nog eens van aangepakt is, dan zal hem nog beter tot zijn recht komen! Maar geduld is een mooie deugd.
Maar wat scheelt er aan jou tankklepje? reflecteert dit zo raar op sommige foto's? En ook vind ik het spijtig dat onder de kap nog op verschillende plaatsen de oude kleur te zien is. met de kap dicht stoort dit natuurlijk niet, maar aangezien je toch vaak je kap opendoen zou het mij wel storen...

Maar wat scheelt er aan jou tankklepje? reflecteert dit zo raar op sommige foto's? En ook vind ik het spijtig dat onder de kap nog op verschillende plaatsen de oude kleur te zien is. met de kap dicht stoort dit natuurlijk niet, maar aangezien je toch vaak je kap opendoen zou het mij wel storen...
Normaal gaat de kap niet open hoor, was even mn filter aan het demonstreren op dat ogenblik
En op sommige foto's zit mn chromen tankklepje en op sommigen niet
dat monteer ik pas op de meeting en als daily gaat het dr af
Interieur staat gepland om dit jaar nog te gebeuren hoor
Maar de aankleding van de wagen zit nu al tegen de 2500 aan, dus geduld is idd een mooie deugd
@extreme_307; thanks dude, zen nice pics... volgende keer ook wat meer on the road van uwe make, als mn madam mee gaat

En op sommige foto's zit mn chromen tankklepje en op sommigen niet

Interieur staat gepland om dit jaar nog te gebeuren hoor

Maar de aankleding van de wagen zit nu al tegen de 2500 aan, dus geduld is idd een mooie deugd

@extreme_307; thanks dude, zen nice pics... volgende keer ook wat meer on the road van uwe make, als mn madam mee gaat

-
- Contacteer:
your welkom maatsparco schreef:Normaal gaat de kap niet open hoor, was even mn filter aan het demonstreren op dat ogenblik![]()
En op sommige foto's zit mn chromen tankklepje en op sommigen nietdat monteer ik pas op de meeting en als daily gaat het dr af
![]()
Interieur staat gepland om dit jaar nog te gebeuren hoor![]()
jaja is in orde :p