2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 275
- Lid geworden op: za 13 sep 2008, 00:31
- Contacteer:
-
- Berichten: 275
- Lid geworden op: za 13 sep 2008, 00:31
- Contacteer:
@Steven; thanks hoor
Wat mij betrefd is het interieur nu af. Oorsprongklijk stonden dashboard en middenconsole ook nog op de planning, maar ik heb daar van afgezien, omdat het anders misschien toch een beetje te veel gaat worden,
Wel moet de ICE nog ineengeknutseld worden en dus ook nog wel bekleed, maar das in de kofferbak natuurlijk
Wat de tankdop betrefd, ik vind hem mooi staan en m'n vriendin wijst d'r mij ook elke keer op, dat ik hem niet mag vergeten.
Het is dan ook vrij uniek, aangezien ik nog niemand met een 207 heb gzien met een dergelijk dop
@extreme_307; zoals gezegd, hartelijk dank voor de prachtige foto's maatje
Wat mij betrefd is het interieur nu af. Oorsprongklijk stonden dashboard en middenconsole ook nog op de planning, maar ik heb daar van afgezien, omdat het anders misschien toch een beetje te veel gaat worden,
Wel moet de ICE nog ineengeknutseld worden en dus ook nog wel bekleed, maar das in de kofferbak natuurlijk
Wat de tankdop betrefd, ik vind hem mooi staan en m'n vriendin wijst d'r mij ook elke keer op, dat ik hem niet mag vergeten.
Het is dan ook vrij uniek, aangezien ik nog niemand met een 207 heb gzien met een dergelijk dop
@extreme_307; zoals gezegd, hartelijk dank voor de prachtige foto's maatje
effe een update:
Bij Crauwels (mijn banden- en verlagingsboer) zien ze me van hun leven ni mr denk ik
Spijtige zaak, maar was ferm op mn tenen getrapt vorige week, toen ik belde vr mn schijven en blokjes te installeren, en ik als antwoord kreeg: "och mr ge hebt ze al? steekt ze dan zelf he"
Dat heb ik dus ook gedaan dan (pics volgen nog )
Kunne ze al ns puur int zwart iet bijklussen en is m'n geld dan ni goed genoeg, jammer vr hun :-B
Momenteel ben ik de remmen nog aan het inrijden, eens dat gedaan is zal ik pas een deftige beoordeling kunnen geven, maar tot nog toe, zeer tevreden over de stopkracht...
Volgende zijn de achterste EBC blokjes, maar ik wacht nog even tot de voorste voldoende ingeremd zijn
Bij Crauwels (mijn banden- en verlagingsboer) zien ze me van hun leven ni mr denk ik
Spijtige zaak, maar was ferm op mn tenen getrapt vorige week, toen ik belde vr mn schijven en blokjes te installeren, en ik als antwoord kreeg: "och mr ge hebt ze al? steekt ze dan zelf he"
Dat heb ik dus ook gedaan dan (pics volgen nog )
Kunne ze al ns puur int zwart iet bijklussen en is m'n geld dan ni goed genoeg, jammer vr hun :-B
Momenteel ben ik de remmen nog aan het inrijden, eens dat gedaan is zal ik pas een deftige beoordeling kunnen geven, maar tot nog toe, zeer tevreden over de stopkracht...
Volgende zijn de achterste EBC blokjes, maar ik wacht nog even tot de voorste voldoende ingeremd zijn
Deze hier nog ns even van het stof halen met een kleine update.
Vandaag eindelijk eens aan de slag gegaan aan de kofferinbouw.
Ruwbouw is zo goed als klaar.
Enkel de baskist moet nog gemaakt worden, maar dat is voor volgend weekend.
Ik ben van het radicale idee afgestapt om 2 monoblocks te gebruiken op 2 12" subs (plaatsgebrek door grote inhoud baskist);
En dus besloten om met 1 monoblockje en 1 12" sub in gepoorte kist verder te gaan.[;)]
Links de kanaals en rechts de monoblock. Deze zijn op verhoogde pootjes gemonteerd om de ventilatieopeningen onderaan vrij te houden en het aansluiten van de voedingskabels makkelijk te houden.
Alles is geconstrueerd in 18mm MDF en de ribben zijn gemonteerd d.m.v. duivels, lijm en vijzen [:p]
Verder zijn dr ook nog een massablok en zekeringblok van Zealum voorzien [;)]
Met de bovenplaat d'r op is het erg "stealthy"[:D]
Vandaag eindelijk eens aan de slag gegaan aan de kofferinbouw.
Ruwbouw is zo goed als klaar.
Enkel de baskist moet nog gemaakt worden, maar dat is voor volgend weekend.
Ik ben van het radicale idee afgestapt om 2 monoblocks te gebruiken op 2 12" subs (plaatsgebrek door grote inhoud baskist);
En dus besloten om met 1 monoblockje en 1 12" sub in gepoorte kist verder te gaan.[;)]
Links de kanaals en rechts de monoblock. Deze zijn op verhoogde pootjes gemonteerd om de ventilatieopeningen onderaan vrij te houden en het aansluiten van de voedingskabels makkelijk te houden.
Alles is geconstrueerd in 18mm MDF en de ribben zijn gemonteerd d.m.v. duivels, lijm en vijzen [:p]
Verder zijn dr ook nog een massablok en zekeringblok van Zealum voorzien [;)]
Met de bovenplaat d'r op is het erg "stealthy"[:D]
-
- Berichten: 275
- Lid geworden op: za 13 sep 2008, 00:31
- Contacteer:
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Indien het nodig blijkt, is er nog de mogelijkheid om ventilatorkes in te bouwen.
Maar aangezien beide versterkers "slechts" op 4ohm belast zullen worden (mono is 1ohm stabiel en 4kanaals 2ohm), voorzie ik geen probleem
Zoals vermeld staan de versterkers zelf op plaatjes van 18mm, zodat de ventilatieopeningen onderaan goed vrij blijven en de behuizing van de versterkers is "zeer" massief en dr zitten heel wat koelplaatjes verbonden met de dikke behuizing
Maar aangezien beide versterkers "slechts" op 4ohm belast zullen worden (mono is 1ohm stabiel en 4kanaals 2ohm), voorzie ik geen probleem
Zoals vermeld staan de versterkers zelf op plaatjes van 18mm, zodat de ventilatieopeningen onderaan goed vrij blijven en de behuizing van de versterkers is "zeer" massief en dr zitten heel wat koelplaatjes verbonden met de dikke behuizing
Net een kleine road-trip achter de rug...
Van Peer(BE) naar Deurne(NL) B-)
Even naar Goossens geweest voor wat spulletjes te halen...
En wat hebben we bij???
5m 25 +kabel
5m 25 -kabel
3m 10 +kabel (vr de sub aan te hangen)
3m 10 -kabel (vr de sub aan te hangen)
13m snakeskin, voor de 25 kabel
1m snakeskin, om de splitsing naar de 10 aan de sub mee af te werken
een rolletje weefseltape
en 1 150amp en 1 200amp ANL zekeringen
Service was uitstekend, al vond ik Frank best een eigenaardige kerel
Maar nu weet ik wel weer waarom ik normaal voor kabels naar de Zealum kabel greep bij ACR in Lommel(BE) hoor :s
Het heeft weer wat gekost...
En eens bijna thuis, kwam ik tot de conclusie, dat ik wat vergeten was, nl. 2 aeroportjes voor m'n kist en wat snakeskin voor de speakerkabels en de 50 kabels die al in de wagen liggen 8-|
Dus morgen maar even langs TVE Soundsystems hier in Peer en hopen dat ze d'r op stock hebben daar en nog eens naar de doe-het-zelf voor wat ribbelslang :p
En even langs het magazijn hier op m'n werk om wat vliegtuigspul uit te halen om de install af te werken )
Van Peer(BE) naar Deurne(NL) B-)
Even naar Goossens geweest voor wat spulletjes te halen...
En wat hebben we bij???
5m 25 +kabel
5m 25 -kabel
3m 10 +kabel (vr de sub aan te hangen)
3m 10 -kabel (vr de sub aan te hangen)
13m snakeskin, voor de 25 kabel
1m snakeskin, om de splitsing naar de 10 aan de sub mee af te werken
een rolletje weefseltape
en 1 150amp en 1 200amp ANL zekeringen
Service was uitstekend, al vond ik Frank best een eigenaardige kerel
Maar nu weet ik wel weer waarom ik normaal voor kabels naar de Zealum kabel greep bij ACR in Lommel(BE) hoor :s
Het heeft weer wat gekost...
En eens bijna thuis, kwam ik tot de conclusie, dat ik wat vergeten was, nl. 2 aeroportjes voor m'n kist en wat snakeskin voor de speakerkabels en de 50 kabels die al in de wagen liggen 8-|
Dus morgen maar even langs TVE Soundsystems hier in Peer en hopen dat ze d'r op stock hebben daar en nog eens naar de doe-het-zelf voor wat ribbelslang :p
En even langs het magazijn hier op m'n werk om wat vliegtuigspul uit te halen om de install af te werken )