ik heb er nog een tijdje aan kunnen werken en ben alweer een stukje gevorderd.
![Afbeelding](http://i223.photobucket.com/albums/dd30/pino_110/17092010037.jpg)
![Afbeelding](http://i223.photobucket.com/albums/dd30/pino_110/18092010044.jpg)
![Afbeelding](http://i223.photobucket.com/albums/dd30/pino_110/20092010052.jpg)
![Afbeelding](http://i223.photobucket.com/albums/dd30/pino_110/22092010059.jpg)
![Afbeelding](http://i223.photobucket.com/albums/dd30/pino_110/22092010064.jpg)
binnenkort de nokkenassen afstellen , koppeling en versnellingsbak monteren. en daarna is beginnen aan de nieuwe kabelboom.
Moderator: P-unit
Ik heb 9 jaar in een 106 Gti gereden en ik heb dat letterlijk ontelbare keren meegemaakt. Auto is terug naar de invoerder geweest en er zat niets anders op dan een andere ECU te monteren, konden anders niets vinden.gino schreef:een paar dagen geleden begon de 106 weer raar te doen.
ik was aan het rijden, stopte aan de lichten en hij begon ineens op 3 poten te draaien tegen 1500tr/min en begon te knallen in zijn uitlaat. ik vertrek terug en hij sputtert en gaat amper vooruit , en ineens was het gedaan en draaide hij terug normaal.
in principe als ge de chasisnummer van die nieuwe ECU hebt, kunt ge u sleutelcode laten opzoeken bij peugeot, en dan die laten programmeren op uwe sleutel dan zou em moeten startengino schreef:ja ik had gezien dat er aan het contactslot een "spelleke" (ik denk een ontvanger van de code van de sleutel dan) zat en ik had die samen met de ecu vervangen en toch werkte het niet.
enja das wel wa ambetanter, zo'n nieuwe ecu zal wel wa kosten