het kost geld omdat te doen
+als hij dan buiten toleranties valt, wat bij een 20jarige auto kan zijn, krijg je hem er niet door
(mijn gti 1mm buiten tolerantie...)
En ik zit met een ideetje in mijn hoofd.
Nudat ik terug (weekend)werk heb, kan ik wat meer geld tegen de 205 gooien en ik dacht aan een spaghettiespruitstuk en een andere (of dubbele) carb.
Is de vermogenwinst de moeite tov het verbruik dat meer zal worden?
Anyway, veel sneller ga je'm niet krijgen in verhouding met wat voor kosten je daar gaat insteken. Als je dan toch gek wil doen zou ik eerder een 1.6 TU op een dubbele carb zetten. Een 1.3 Rallye blok gaat ook te duur zijn als je dat wil gaan inbouwen
This ook allemaal maar een beetje toekomstdromen hé
Allereerst, morgen naar de keuring.
Eerst langs Kriske om de verlaging dervanonder te halen + linker cardan te vervangen.
Dan naar de keuring en met wat geluk steekt de schroefset der dan al terug onder
zet u nen XS carb op die blok da helpt ook al en mss een XS boite want da is nog allemaal de orginele boel he xs carb doet wel wa en kunt ge zuiniger mee rijde ook als ge gene gas geeft :p