@ Rebelish: ik d8 enkel de demper en heb die bij Yves gehaald.
Gisteren (zaterdagavond) heb ik met men 306 in de gracht gezeten niet echt een prettige ervaring maar ikzelf heb er niks aan overgehouden en men auto eigenlijk ook niet echt...
Juist een nieuw knipperlicht, ook nieuw knipperlichthouder voor op de zijkant, nieuw paneeltje voor onder de rechterkoplamp (misschien eens gaan zien of het nog in diej gracht ligt) en men auto eens laten nakijken op de brug. Maar hij rijd normaal
@PUG306XS: ja idd stom, net ietsje te veel gedronken (wat ik normaal nie doe wnt kem liever ne cola ) maja zo zallek et wel leren zekes...
Heb hem deze morgen laten nakijken in de garage en er was niks aan, echt niks.. gwn een halve wei dat er nog vanondere aanhing
op Yves zijn gti6 is het de einddemper en middendempervervanger van ragazzon, klinkt best ok ze, veel stiller en dieper (das ook ni moeilijk) dan de mijne...
die van Matthias is veeeel stiller om 1of andere reden (mss omdat de middendemper er wel nog tussen zit)
geen idee, want de nacht van vrijdag op zaterdag heeft er ene tegen gezeten linksachter... die jongen was gelukkig zo vriendelijk om zen gegevens achter te laten terwijl ik in de cinema zat tis redelijk neig eigenlijk maja...
Ben naar verzekering geweest dus binnekort weetek meer.....
nja tis erg, heb er toch effe triest om gwst... ma ik zie wel wat de verzekering zegt enzo. Hopelijk moet em dan gwn trg gemaakt worden zodat alles weer ok is