Zo was hij toen ik hem pas kocht,moest de mistlichten vervangen die waren allebei kapot,en de raammotor van de bestuurderskant werkte niet


Daarna voorlopig die kapotte wielschijven vervangen voor andere,en wat interieurdelen vervangen,een leder stuur geplaatst (waarbij ik de claxon-stekker van de sleepring sloopte..duhhh


armsteun van een Coupé geplaatst,die miste ik wel in de 406

hierna heb ik wat ellende met de achterste remmen gehad,klauwen bleven plakken,en omdat dit in 't begin minimaal was heb ik 't niet gelijk opgemerkt,na een tijdje zo mee gereden te hebben kwam ik er pas achter toen ik door 'n plas water reed op de parking op m'n werk,en er na een minuut of twee (toen ik stop stond) een stoomwolk van een achterwiel kwam

nieuw schijven,blokken en twee remklauwen van de sloop gehaald en hij kan er weer tegen

Gisterenavond was ik wat op Kapaza en Marktplaats aan 't kijken,toen ik deze tegenkwam voor een spotprijs,ik dacht eerst dat het 16" ouragans waren,maar ben er niet zeker van,ze lijken er wel veel op,ze zijn 6'5Jx16 ET 15 (volgens mij zijn 406 ouragan's ET 20 ?? ) zaten ook de bouten en slotboutjes bij,dus ik ben very happy !
heb ze er even opgelegd om ze te testen,niks trilt en ze passen perfect
er moeten natuurlijk wel andere bandjes op want zo trekt dat op niks met 195-45 op een niet-verlaagde 406




Nu moet ik alleen volgende maand de distributie en waterpomp gaan doen,iemand toevallig nog een adresje of tips waar ik 't best kan gaan hiervoor in Limburg ?
Of een goede "huismekanieker" op dit forum mischien?
