208 van scoops-shops tot Product
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Re: 208 van scoops-shops tot Product
ik heb den indruk dat ze hun hier allemaal nogal testpiloot voelen als ze met zo een wagen gaan rijden 

-
- Pug Driver
- Contacteer:

als ik ga testrijden, dan probeer ik zo te rijden zoals ik al sinds jaar en dag rijd. Hoe kan ik anders vergelijken met mijnen Has?
guS

-
- Contacteer:
tja ieder heeft zijn rijgedrag he
ma met de 308 heb ik ook zo getest en dat was heel anders enja het is een andere klasse da weet ik
ik heb gewoon getest op dingen waar ik vragen bij had omda het een 1.4 hdi was dan wilt ge toch weten wa het beestje kan of niet
heb em zeker ook getest op comfort op een normale manier en daar was ik wel tevreden over
ik vind het gewoon geen geschikte auto voor mij in mijn situatie met de kids
en ook het was mijn menig en gedacht dus daar moet ge ullie niks van aan trekken ik ben een peugeotliefhebber
ik heb ook maar enkel de 3 deurs en de 1.4 getest moest ik een ander model krijgen was het ook anders
ma de 308 is toch breder als de 208 dus moet het rijgedrag beter zijn of ben ik mis
ma met de 308 heb ik ook zo getest en dat was heel anders enja het is een andere klasse da weet ik
ik heb gewoon getest op dingen waar ik vragen bij had omda het een 1.4 hdi was dan wilt ge toch weten wa het beestje kan of niet
heb em zeker ook getest op comfort op een normale manier en daar was ik wel tevreden over
ik vind het gewoon geen geschikte auto voor mij in mijn situatie met de kids
en ook het was mijn menig en gedacht dus daar moet ge ullie niks van aan trekken ik ben een peugeotliefhebber
ik heb ook maar enkel de 3 deurs en de 1.4 getest moest ik een ander model krijgen was het ook anders
ma de 308 is toch breder als de 208 dus moet het rijgedrag beter zijn of ben ik mis
-
- Pug Driver
- Contacteer:
tuurlijk, hoe groter de wagen, hoe breder de spoorbreedte, hoe langer de wielbasis enz. draagt allemaal bij tot een beter rijgedrag (comfort)
-
- Pug Driver
In auto week neemt de peugeot 208 op tegen de Volkswagen Polo,Kia Rio,Ford fiesta,Seat Ibiza,Audi A1,Toyota Yaris en de opel Corsa.
En de peugeot wint met vlag en wimpel.De fransman combineert een leuk uiterlijk met een lekkere motor,genoeg gebruiksgemak en een schitterend interieur.Goed de A1 stuurt nog lekkerder,maar de 208 komt heel dicht in de buurt is de conclusie.
-Aandrijflijn : Volkswagen wint - peugeot tweede.
-Rijden :peugeot wint - Audi tweede.
-Uitrusting :peugeot wint - Kia tweede.
-Ruimte :Toyota wint -peugeot derde.
-Interieur :peugeot wint - Audi tweede.
-Veiligheid :peugeot wint - Audi en Ford tweede.
-Kosten :peugeot wint - Kia tweede.
-Uitstraling :peugeot wint - Audi en Ford tweede.
-Restwaarde :peugeot wint -Audi tweede.
De rangschikking,
-peugeot 208 4,5 op 5.
-Volkswagen Polo 4 op 5.
-Kia Rio 4 op 5.
-Ford fiesta 4 op 5.
-Seat Ibiza 3.5 op 5.
-Audi A1 3,5 op 5.
-Toyota Yaris 3,5 op 5.
-Opel Corsa 3 op 5.
Greetz
En de peugeot wint met vlag en wimpel.De fransman combineert een leuk uiterlijk met een lekkere motor,genoeg gebruiksgemak en een schitterend interieur.Goed de A1 stuurt nog lekkerder,maar de 208 komt heel dicht in de buurt is de conclusie.
-Aandrijflijn : Volkswagen wint - peugeot tweede.
-Rijden :peugeot wint - Audi tweede.
-Uitrusting :peugeot wint - Kia tweede.
-Ruimte :Toyota wint -peugeot derde.
-Interieur :peugeot wint - Audi tweede.
-Veiligheid :peugeot wint - Audi en Ford tweede.
-Kosten :peugeot wint - Kia tweede.
-Uitstraling :peugeot wint - Audi en Ford tweede.
-Restwaarde :peugeot wint -Audi tweede.
De rangschikking,
-peugeot 208 4,5 op 5.
-Volkswagen Polo 4 op 5.
-Kia Rio 4 op 5.
-Ford fiesta 4 op 5.
-Seat Ibiza 3.5 op 5.
-Audi A1 3,5 op 5.
-Toyota Yaris 3,5 op 5.
-Opel Corsa 3 op 5.
Greetz
polo tweede?????? dat spel zwalpt zo hard over de baan bij het nemen van een bocht dat ge u echt afvraagt wat de ingenieurs in den duits hebben uitgestoken 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
Een volgende vergelijkende test met 90 pk diesel in de volgende editie van Autogids.
begin mei al meer dan 35.000 bestellingen gedaan, meeste zijn geen instapmodellen maar de hogere versies.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Na de onthulling van de concept-car op de Autosalon van Genève is Peugeot druk verder gegaan met de ontwikkeling van de 208 GTI. Gezien het feit dat de auto nu ongecamoufleerd rondrijdt, is Peugeot klaar voor de presentatie van het definitieve product.
De Peugeot 208 GTI krijgt een 1,6-liter THP turbomotor onder de kap, het vermogen is 200 pk. Hiermee loopt Peugeot mooi in de pas met merken als Mini en Renault, die ook in die buurt opereren. De DS3 Racing van concerngenoot Citroën zit zelfs nog iets boven het vermogen van de snelste 208, maar die exclusieve DS3 kost zeer waarschijnlijk dan ook veel meer dan de Peugeot.
In de jaren tachtig en negentig was Peugeot misschien wel de koning van de hete hatchbacks. Het merk bracht in een korte periode de 309 GTI, 306 GTI, 306 Rallye, 106 GTI en 106 Rallye uit. De absolute icoon van het stel was natuurlijk de 205 GTI. Deze eeuw besteedt Peugeot minder aandacht aan dit type auto, waardoor Renault momenteel de ongekroonde koning van dit segment is geworden.
De Peugeot 208 GTI debuteert op de Autosalon van Parijs, die eind september z'n persdag heeft. We rekenen op een showroomintroductie rond de jaarwisseling.
Bron: Autoweek.nl

De Peugeot 208 GTI krijgt een 1,6-liter THP turbomotor onder de kap, het vermogen is 200 pk. Hiermee loopt Peugeot mooi in de pas met merken als Mini en Renault, die ook in die buurt opereren. De DS3 Racing van concerngenoot Citroën zit zelfs nog iets boven het vermogen van de snelste 208, maar die exclusieve DS3 kost zeer waarschijnlijk dan ook veel meer dan de Peugeot.
In de jaren tachtig en negentig was Peugeot misschien wel de koning van de hete hatchbacks. Het merk bracht in een korte periode de 309 GTI, 306 GTI, 306 Rallye, 106 GTI en 106 Rallye uit. De absolute icoon van het stel was natuurlijk de 205 GTI. Deze eeuw besteedt Peugeot minder aandacht aan dit type auto, waardoor Renault momenteel de ongekroonde koning van dit segment is geworden.
De Peugeot 208 GTI debuteert op de Autosalon van Parijs, die eind september z'n persdag heeft. We rekenen op een showroomintroductie rond de jaarwisseling.
Bron: Autoweek.nl

ziet er heel goed uit 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
die wielbogen die zo "ineens" stoppen vind ik maar raar... benieuwd naar het prijskaartje 

zouden die wielbogen erop blijven? da lijkt me er zo maar tegengesmeten :p
wel dik autoke
wel dik autoke

-
- Pug Driver
dat wordt weer sparen