ff terzijde, mijn betaling is ook ontvangen in Wuustwezel....
Kunnen we naast elkaar gaan staan ginder....

dikke bak !
Moderator: P-unit
Aha! Dan zijn diegene op de foto mogelijk niet meer origineel qua kleur?!jurgen_s schreef:bij een phase I gaat ge volgens mij de bumpers niet zwart krijgen omdat die donker grijs zijn
Heb voor de zekerheid eerst even de plek gedaan onder de nummerplaat, maar ik vond het kleurverschil aanzienlijk en het leek toch niet helemaal goed te komen... Of is dat grijze toch wel de juiste kleur?jurgen_s schreef:voor plastiek gebruik ik veel Trimrestorer van Poorboys
maar de eerste voorwaarde eer ge begint met plastiek te voeden is die goed proper te maken natuurlijk. Kunt ge doekjes van Armor Guard voor kopen ofwel een goede APC (all purpose cleaner) gebruiken welke je goed laat inwerken op de plastiek. Daarna de plastiek goed voeden met bijvoorbeeld de Trimrestorer.
Bumperzwart laten voor wat het is, dat is passé.
Bram schreef: Is er trouwens iemand dat naar Mettet gaat deze woensdag? (voorstelling 208 GTI)
klinkt een beetje zoals onze peugeot toertochtenCult schreef:vorig jaar ook gedaan....is leuk..vertrekken op da podium...gratis mooie foto van de wagen....rallyeplaat....
En ja, verkeerd gereden..maar GPS opzetten en terug naar meetingplaats gereden....
Leuk...
Laat maar weten