advertentie Nova reclame

Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)

Oudere topics

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

mmm, misschien nog een ouder model want bij alle nieuwe modellen is het een europese richtlijn die de wasinstallatie en de automatische hoogteregeling verplicht maakt.
De la Marche
Berichten: 36
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 17:39
Locatie: overmere donk
Contacteer:

Bericht door De la Marche »

2 jaar oud :wink: automatische hoogteregeling is wel aanwezig :wink: het gaat om het type "c8", ik vind het zelf ook vreemd :?
All men died, not all men trully lived!!
Pingwin
Pug Driver
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 17:31
Locatie: Vlamertinge

Bericht door Pingwin »

vind dat wel vet zo'n xenon
maar ik baal ervan om deze tegen te komen in het donker

man wat zijn die dingen irritant :shock:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Pfffffffffff, ik wist het. Da van als ge iemand tegen komt met xenon en die verblind u is dikke bullshit. Dan zijn die zijn lichten nie tegoei afgeregeld, en in dat geval verblinden gewoon halogeenlampen ook.

Nee er is geen sproeieristallatie bij, voor die 2 dagen dat het hier es sneeuwt. En regelmatig den auto wassen is ook een oplossing voor uw lenzen zuiver te houden he.

En over de wettelijke verplichting ben ik nog altijd nie uit, er is ene tijd geweest dat aftermarket sets geen sproeiers of hoogteregeling moesten hebben. Heb al ene meel naar naar goca gestuurd voor de uitleg hieromtrend. Als het mag ga ik ze nog steken voor ik naar de keuring ga voor mijn verlaging en laat ik ze bij zetten op het "tuningrapport" zodat ik er hopelijk achteraf geen miserie mee heb. En anders is het gewoon ombouwen voor de keuring he, is nu zoveel werk ook weer nie.
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

ofwel alleen in de zomer h? en als de echte winterdagen eraankomen de orginele lampjes erin zetten h? :wink:

greetz fred
Show some respect to earn some respect !!!...
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Het zal dus elk jaar ombouwen worden, volgens de nieuwe omzendbrief moet ge een sproeinstallatie en hoogteregeling hebben. :(
Kinny
Pug Driver
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:25
Contacteer:

Bericht door Kinny »

Pingwin schreef:vind dat wel vet zo'n xenon
maar ik baal ervan om deze tegen te komen in het donker

man wat zijn die dingen irritant :shock:
Idem !!!!!!!!!!!! :shock:
www.concept983.be

Lowering or airride contact me !!!
Kinny
Pug Driver
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:25
Contacteer:

Bericht door Kinny »

Joske schreef:Het zal dus elk jaar ombouwen worden, volgens de nieuwe omzendbrief moet ge een sproeinstallatie en hoogteregeling hebben. :(
Hebde geen hoogteregeling toch ? En die sproeiinstallatie is gemakkelijk op te lossen h? ! :wink:
www.concept983.be

Lowering or airride contact me !!!
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Jawel, ma geen automatische. :wink:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Gisteren prijs gehad. :cry:

Politiecontrole, en jawel den deze mocht aan de kant gaan staan. Papieren gecontroleerd enzo, en toen kwam de ambtenaar in dienst af met:
- "euh, mijnheer, uw voertuig bevindt zich in verlaagde toestand"
ikke: - "ja, meneer dat klopt"
- "ah" zegt de politieman "waar is uw keuringsbewijs?"
Tja, en daar sta je dan he. Auto natuurlijk nog nie gekeurd (is nog maar 3 jaar) en ik bleef hopen dat ik het kon uitstellen tot hem zowiezo de eerste keer naar de keuring moest volgend jaar.

Ik heb 2 weken gekregen om de auto te laten keuren als verlaagd voertuig. Als iemand toevallig het adres heeft van Banden Theunissen in Genk, mag die mij da bezorgen, dan hoef ik daar al nie meer achter te zoeken.

Juist ook een mailtje naar de verzekering gestuurd of ik mijn ruit mag laten vervangen bij Peugeot. Dus das ook nog afwachten. Nummerplaat heb ik ook al terug in de auto liggen, heeft de agent alleen naar verwezen dat ze vrij klein was, maar verder niks, dus als ze op de keuring moeilijk doen, ter plekke de grotere er op hangen he. :roll:
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

ajajaj, sjans dat de xenon der nog nie inzat zeker :? anders wast wer ombouwen...
Mijne is nu ook 3j en ben ook nog nie naar de keuring geweest, ik hoop just glijk gij da nog e jaarke te kunnen uitstellen....Dikke pech anders :)
Politie, vo nix goe...
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Bericht door Liez »

da weet ge op voorhand da ge u daaraan kunt verwachten eh....je hebt toch geen boete gekregen...
Bootylicious, Annelicious, MINIlicious
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Boete, nee. En ja ik wist dat ik mij daar aan kon verwachten, en toch bleef ik hopen op nog een jaartje. :oops:
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Bericht door Liez »

ach jah zolang een mens nog kan hopen ist goed eh :wink:
gelukkig geen boete, ik wist ook dat mijn donkere ruiten niet mochten, ik heb er ook nooit op geklaagd ofzo, maar ik kreeg wel meteen een boete :roll: eikels van houthalen :evil: :lol:
even laten keuren en het is toch in orde :wink:
Bootylicious, Annelicious, MINIlicious
Bientje
Berichten: 20
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 21:47
Locatie: Deinze

Bericht door Bientje »

Jaja, die flikken e!

Een 2 weken geleden, hetzelfde meegemaakt, ook tegengehouden geweest door de flikken! Maar ik moet zeggen, heb er een "goede" ervaring aan over gehouden!

Ook langs de kant, papieren tonen... En toen begon het al... "Heeft u geen tuningsrapport juffrouw?" Ik uit mijne nek beginnen lullen en zeggen dak da nie nodig heb omda mijnen auto volledig reglementair stond (ie is pas achteraf serieus veranderd, toen ik hem al had laten keuren, daarom dus geen tuningrapport).
Soit, heeft er verder niets over gezegd.
Mijn motor stond af, maar mijn lichten stonden aan, maar je moet weten, mijn linker achterlicht hapert soms en valt soms uit, gelukkig die avond nog niet voorhad... Plots 1 van de 2 zegt: "zet eens u motor aan want denk dat er een licht kappot is", kzeg in mijn eigen, shit e, nu nie!!!
Dusja, ik mijnen auto starten. Den flik: "ah, tis toch niets, het brand"! Ik mega gelukkig! Dienen anderen begon toen: "ja, maar juffrouw, u plakverlichting ga nie"! Dus daar een waarschuwing voor had, en moest mij gaan tonen binnen de 2 weken! Terwijl da dienen enen flik aant schrijven was, liep den anderen heel den tijd rond mijnen auto, ikke mee den bibber natuurlijk!
Ie begon toen... Ja dienen uitlaat, van wa is da? Kzeg ja, Skytune, speciaat gemaakt voor mijnen auto, maar ke een attest ze! Ie geloofde mij lijk nie, van ja, maken ze da wel voor Peugeot en al.
Ie zet zijn wandeling verder... Heel den tijd "huhuh, huhuh, huhuh'
Ist wel ne GTI vraagt ie, kzeg van ja. Zegt ie, tzijn der veel die da derop plakken terwijl dat eigenlijk genen is...
Ie blijf maar rond mijnen auto lopen, "huhuh,huhuh", "ter zit GPS in!?" zei ie! Dacht van gaat dienen nu echt nie stoppen!
Ie was lijk positief onder den indruk van mijnen auto! Kvond wel wijs!
Dus ke der nog een positieve ervaring aan overgehouden!
B i e n t j e ... l o v e s ... y o u ... a l l!
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”