hmmm, die Mister Auto is me ook een website van Jan m'n kl*ten...
vrijdag vier gloeibougies besteld, al liep dat ook niet van een leien dakje, blijkbaar drie keer betaald via online bank gedoe. Direkt gebeld, ze gingen het direkt terugstorten...
Ook ging de levering op 15/01 zijn, tot ik eergisteren een mail kreeg dat het wss vanaf 17/01 kon geleverd worden...
Ik heb dan nog maar eens gebeld, en ik moest betalingsbewijzen doorsturen voor die terugbetaling (dat had die tjoep aan de telefoon niet gezegd vrijdag), en ivm de levering vinden ze het heel jammer. Toen ik zei dat op de website stond dat als ik vandaag iets bestel het er ook de 17de zou zijn, terwijl het mijne al 3 dagen was besteld en nog onderweg was, werd het heel stil.
Dan zei hij dat ik de transportkosten terugkreeg.
We zullen nu maar zien en afwachten, het nadeel is dat hij zo moeilijk start 's morgens en ik de auto echt nodig heb.
Dit is dus de laatste keer via Mister-Auto. De volgende keer betaal ik liever iets meer en ga het zo halen...
Ik werk zelf in een klein- en groothandel in automaterialen, en ik kan u boeken vol schrijven over de kemels die sommige mensen meemaken bij bestellingen via internet... Loopt niet altijd fout, maar als het fout gaat meestal wel deftig.