2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Euh, fietser kwam van rechts.
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Hij fietste ook wel weer kalm genoeg zeker?
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Tja, laat het ons houden dat hij zijn snelheid niet aangepast had aan het naderen van een kruispunt.
Maar veranderd nie veel aan de situatie, kerel ligt in t ziekenhuis en hij kwam van rechts.
Maar veranderd nie veel aan de situatie, kerel ligt in t ziekenhuis en hij kwam van rechts.
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
dan zou ik gaan voor gedeelde fout: gij die de voorrang niet respecteert, hij voor het niet dubbel voorzichtig zijn bij het naderen van een kruispunt Als zijn snelheid te hoog lag om nog te kunnen remmen, dan had hij ook niet kunnen remmen voor het verkeer dat van zijn rechterkant kwam.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Dat is iets voor de verzekeringen Jo,
het had allemaal veel erger kunnen zijn,gelukkig kan hij het nog na vertellen.
Moet een schok geweest zijn voor jou,zou dit zelf niet willen tegen komen.
Maar die fietsers moeten ook hun snelheid aanpassen aan iedere situatie en dat gebeurt niet altijd en het is dan altijd het is de schuld van autobestuurder.
En de 208 weer in ere herstellen en je pa kan weer bollen.
het had allemaal veel erger kunnen zijn,gelukkig kan hij het nog na vertellen.
Moet een schok geweest zijn voor jou,zou dit zelf niet willen tegen komen.
Maar die fietsers moeten ook hun snelheid aanpassen aan iedere situatie en dat gebeurt niet altijd en het is dan altijd het is de schuld van autobestuurder.
En de 208 weer in ere herstellen en je pa kan weer bollen.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Deze gaat de deur uit.
Na 63000km kan papa maar niet wennen aan een 'kleine' auto. Vooral het nerveuze 'gehobbel' op (slechte) betonbanen is struikelpunt.
Dus, als iemand interesse heeft => pm
Na 63000km kan papa maar niet wennen aan een 'kleine' auto. Vooral het nerveuze 'gehobbel' op (slechte) betonbanen is struikelpunt.
Dus, als iemand interesse heeft => pm
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
dat 'm andere dempers steekt, van billstein bijvoorbeeld
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Dat maakt hem nog niet groter he
Joske, omdat ik curieus ben: heeft je vader al een opvolger op het oog? En wat zou het eventueel worden?
Joske, omdat ik curieus ben: heeft je vader al een opvolger op het oog? En wat zou het eventueel worden?
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Mijne pa is 67. Die gaat zich echt niet bezig houden met ander dempers te laten steken.jurgen_s schreef:dat 'm andere dempers steekt, van billstein bijvoorbeeld
En idd zoals GTtje zegt, dat gaat den auto nie groter maken. Als ge 10 jaar 405 en daarna 15 jaar 406 gereden hebt kunnen ze u in de garage ne mooie prijs maken voor ne 208, en veel mooie woordjes erbij gooien zodat ge toch overstag gaat, maar ...
Na de 405 wou hem eigenlijk ne 306 sedan, maar die was toen niet uit stock leverbaar, en we hadden echt dringende ne nieuwe auto nodig. (405 was een 1.4 benzine, en die dronk meer olie als benzine na 215000km)
Na de 406 wou hem eigenlijk opnieuw en berline, maar Peugeot heeft/had gene in t gamma die thuis in de garage past. (406 was nipt, die moest voor tegen staan, dan ging de poort juist dicht tegen de trekhaak)
En nu hem op pensioen is heeft hem ook helemaal gene diesel meer nodig, auto komt alleen nog buiten op vrijdag naar de winkel (6km enkel) en op zondag naar de bomma (50km enkel)...
Dus wat hem nu gaat kopen? Hij is er nog niet uit.
Mazda 3 sedan (zijn Mazda verleden staat deze in de weg, echt giga miserie bakken gehad voor de 405) staat hoog op de shortlist. Of ne 308.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
begrijpelijk
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Tja, kan ik begrijpen...
Als ik dat zo bekijk, kan uwe papa precies wel een elektrische auto kopen (ivm km's). 't Is maar dat er zo'n aanbod in is en dat ze zo betaalbaar zijn
Als ik dat zo bekijk, kan uwe papa precies wel een elektrische auto kopen (ivm km's). 't Is maar dat er zo'n aanbod in is en dat ze zo betaalbaar zijn
-
- Pug Driver
- Berichten: 4720
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Met hobbelen zal hij het over e kortere wielbasis hebben, het is altijd wennen als men van een langere wielbasis overgaat naar en kortere.
Zoals Jurgen zegt, schokbrekers spelen ook een belangrijke rol, ik het verschil ook gemerkt tussen Jurgen zijn Bilsteins op de 607 en de standaard dempers van en 607, deze van Bilstein filteren veel beter, ondanks de verlaging op de 607 van Jurgen.
2008-308-323;
2008; rijdt fijn, geeft veel meer plaats dan 208, maar wielbasis is ongeveer gelijk.
323; weet niet hoe het rijdt, biedt ietsepietsie meer plaats op de achterbank dan 308 sedan, maar koffer is wel moeilijker toegankelijk, bij een 323 sedan gaat het instappen op de achterbank ook moeizamer wegens de fel aflopende achterpartij.
308; niets in deze prijsklasse rijdt beter, het voelt aan als een zeer sportieve wagen op bochtige wegen, en als u een verkeersremmer ziet, dan vraagt u zich nadien af wanneer komt hij nu, de 5 deurs biedt wel wat weinig plaats op de achterbank als voorin langere mensen zitten, de SW is op dit vlak stukken beter, bovendien is de wielbasis van de sw 11cm langer, wobbelen, wat is dat zegt de sw rijder.
Zoals Jurgen zegt, schokbrekers spelen ook een belangrijke rol, ik het verschil ook gemerkt tussen Jurgen zijn Bilsteins op de 607 en de standaard dempers van en 607, deze van Bilstein filteren veel beter, ondanks de verlaging op de 607 van Jurgen.
2008-308-323;
2008; rijdt fijn, geeft veel meer plaats dan 208, maar wielbasis is ongeveer gelijk.
323; weet niet hoe het rijdt, biedt ietsepietsie meer plaats op de achterbank dan 308 sedan, maar koffer is wel moeilijker toegankelijk, bij een 323 sedan gaat het instappen op de achterbank ook moeizamer wegens de fel aflopende achterpartij.
308; niets in deze prijsklasse rijdt beter, het voelt aan als een zeer sportieve wagen op bochtige wegen, en als u een verkeersremmer ziet, dan vraagt u zich nadien af wanneer komt hij nu, de 5 deurs biedt wel wat weinig plaats op de achterbank als voorin langere mensen zitten, de SW is op dit vlak stukken beter, bovendien is de wielbasis van de sw 11cm langer, wobbelen, wat is dat zegt de sw rijder.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Vandaag offerte bij de tweede dealer gekregen. [emoji4]
Overname voor de 208 begint beter en beheren te worden. Deze geeft al 500€ meer.
Overname voor de 208 begint beter en beheren te worden. Deze geeft al 500€ meer.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2012 - Peugeot 208 Active e-HDi SST - Papa Joske
Te laat. 208 is verkocht.Joske schreef:Dus, als iemand interesse heeft => pm