2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Moderator: P-unit
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Dit weekend mijn weitec veren onder de blauwe 406 uitgehaald. Nu wat opfrissen en dan onder deze steken.

zwart spuiten nu ge nog kunt
idd, destijds ook gedaan met mijn 307. Enkel 1 keertje een opmerking gehad toen een standaard 307 achter me stond.
Die kerel enkel bekeken van "wat zeg jij nu??, ik ken niets van auto's"
ps: pm terug
Die kerel enkel bekeken van "wat zeg jij nu??, ik ken niets van auto's"
ps: pm terug
Iemand een idee hoe je het beste de kapjes (de kapjes in kleur van de auto) van de spiegels afhaald, want die pinnetjes zijn nogal broos. Is het de bedoeling dat de spiegel (dus echt het spiegel glas) eerst losgemaakt moet worden voor dan het in lak gespoten kapje er van de binnenkant uit los te halen of gewoon langs buiten er afhalen en maar hopen dat de pinnetjes sterk genoeg zijn?
ook het display van de boordcomputer heeft pixellijnen en begon behoorlijk vervelend te worden dus dit ga ik ook mee opsturen en laten kijken of er eventueel iets aan gedaan kan worden.

Nog een kleine verandering, de folie op de deurstijlen had zijn beste tijd gehad dus hebben we deze vervangen.
Voor

Na

en hier nog eens een sfeerfoto na een wasbeurt.

Voor

Na

en hier nog eens een sfeerfoto na een wasbeurt.

dat hebt ge goed gedaan!!
besteld via de website die ik u gegeven heb?
en hoe de achterste raam gedaan?
Het zit hem in de details!
Velgen blijven er dik onder staan. 

Nee heb het zelf niet gedaan, voor de prijs wat hij vroeg voor zijn folie en de raamstijlen te doen . Kon ik zelf niet voor beginnen sukkelenjurgen_s schreef:dat hebt ge goed gedaan!!

netjes gedaan!!!! in de toekomst moet ik dat folie ook laten vervangen.
en paar weken terug moest ik naar de keuring, dus ik heb de wintervelgen er weer opgezet en weer het jaarlijkse grote onderhoud gegeven.
en hij is dan ook weer een jaartje gekeurd.
Tijdens het onderhoud heb ik ook nog 2 andere Dingen in orde gebracht wat ik toch al even had liggen.
als eerste had ik een voorbumperlip van een 607 gekocht.

Als 2de wou ik er een mooi subtiel uitlaatstukje op hebben in plaats van de naar ondergedoken buis die er standaard op zit

en hij is dan ook weer een jaartje gekeurd.
Tijdens het onderhoud heb ik ook nog 2 andere Dingen in orde gebracht wat ik toch al even had liggen.
als eerste had ik een voorbumperlip van een 607 gekocht.

Als 2de wou ik er een mooi subtiel uitlaatstukje op hebben in plaats van de naar ondergedoken buis die er standaard op zit

En op dit ogenblik ben ik nog aan het wachten op nog eens 2 veranderingen die hij aan het ondergaan is.
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd

is dat zo'n sierstukje dat lijkt alsof je een opening recht naar achter hebt? Of een echt waardoor je een stuk van de pijp hebt gedaan?
Ik heb de buis recht moeten afslijpen. Zo eentje wat jij zegt daar heb ik achter gezocht, maar vond dit enkel bij de 406 coupé en dan moest je natuurlijk heel de achterdemper kopen.