gisteren bij onze sponser Lido Tyres twee nieuwe voorbanden laten leggen ipv de versleten Continental M3's. Het zijn terug Kuhmo's geworden zijnde de KU39 Le Sport.
Vandaag de winter banden eraf gezwierd... enfin dat was toch de bedoeling. De voorste velgen moest ik nog maar naar wijzen en die vielen al zo van de naaf af. De achterste daarentegen
Begonnen met een houten balk er tegen te kloppen aan de achterzijde, maar dan zag ik dat mijn krik daar toch niet zo van hield. Voor mij eigen veiligheid de bouten maar terug vastgemaakt en mee naar garage Kenens gereden. Pugzot heeft het vuile werkje opgeknapt met de rubberen hamer.
Ook de sierkapjes van de bouten op lengte gezet voor de negentieners zodat dat nu ook mooi afgewerkt is.
En voor de rest: poetsen, poetsen, poetsen. Klaar maken voor morgen voor haar tripje richting Frankrijk.
Vloermatten met veel tapijtreiniger proper gemaakt en het was echt wel nodig. Stofzuiger is al gepasseerd en nu begin ik met het interieur met een vochtige doek te kuisen. Daarna de buitenkant en hopelijk gaat de kat deze nacht de motorkap niet als slaapplaats gebruiken.