2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Moderator: P-unit
-
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Ja Jurgen maar jij komt me wss in 2e nog voorbij als ik al in 5e rijd :-p
70 km/h in 2de en dan direct 6de hé 

Correctie van een eerdere post: ik heb weldegelijk een regelbare lendensteun! Shame on me [emoji3]. Stoelen zijn echt goed, zeker met het verstelbare zitkussen, handig als je wat groter bent!
Vraagje aan de collega's: kan je een routelijst zien in de navi van je geslecteerde traject? Ik krijg wel een overzichtskaart maar zou soms ook graag gewoon de tekst zien.
Verder gaat de carglass saga verder... Nog eens moeten langsgaan na haperen van de regensensor. Blijkbaar lucht tussen ruit en sensor... Man man. Nu lijkt alles terug te werken na uitgebreide test met m'n spuitbus [emoji3]!
Zaterdag dé grote trip, to do: jukebox goed vullen, ruitenspoeier bijvullen, tanken, bandenspanning wat harder zetten en .... Gaaaaaaan!
Vraagje aan de collega's: kan je een routelijst zien in de navi van je geslecteerde traject? Ik krijg wel een overzichtskaart maar zou soms ook graag gewoon de tekst zien.
Verder gaat de carglass saga verder... Nog eens moeten langsgaan na haperen van de regensensor. Blijkbaar lucht tussen ruit en sensor... Man man. Nu lijkt alles terug te werken na uitgebreide test met m'n spuitbus [emoji3]!
Zaterdag dé grote trip, to do: jukebox goed vullen, ruitenspoeier bijvullen, tanken, bandenspanning wat harder zetten en .... Gaaaaaaan!
Spannend octa+ have fun .
PAnoramisch dak open,zonneke op uwe kop en zonder stress genieten van je auto
Volgende maand zelf autovakantie naar Oostenrijk
PAnoramisch dak open,zonneke op uwe kop en zonder stress genieten van je auto

Volgende maand zelf autovakantie naar Oostenrijk

Geniet ervan.
Navi: geen tekst beschikbaar
Ik ben waarschijnlijk op dit forum de grootste muggenzifter op die navi. De auto is geweldig. De navi is in verhouding bedroevend.
Navi: geen tekst beschikbaar

allé, ik ben nochtans heel content met mijn RT3ke van 2006
geen 3D zicht, geen bluetooth, externe bron enkel via aux poort (dus geen usb), navi op cd... en toch vind ik die leuker als de nieuwe ConnectNav.

geen 3D zicht, geen bluetooth, externe bron enkel via aux poort (dus geen usb), navi op cd... en toch vind ik die leuker als de nieuwe ConnectNav.
Begrijp me niet verkeerd he. De gehele multimedia set is best ok. Geluid top, USB poorten zijn ok (en ik heb er zelfs 2), bediening is ok, display is overzichtelijk, en ga zo maar verder. Alleen de navi vind ik niet ok. Wat heb je eraan als je op de E17 zit van A'pen naar Gent en de navi zegt bij iedere afrit dat je die niet moet nemen maar links houden. Dan heb ik liever dat die zwijgt totdat ik eraf moet (gebeurt op andere snelwegen ook, maar niet op alle snelwegen). En het TMC signaal kent geen E nummers maar alleen A nummers. Helaas ken ik in België alleen de A12 van buiten
Voor de rest gebruik ik steeds de E nummers (en ik denk nog heel wat andere chauffeurs onder ons ook).
Contact personen zoeken om ze op te bellen vind ik ook moeilijk met dit systeem. Ik heb net geen 1.000 contactpersonen in mijn GSM zitten. Als je hiervoor iedere keer moet scrollen, ben je een heel tijdje zoet totdat je de juiste contactpersoon hebt.

Contact personen zoeken om ze op te bellen vind ik ook moeilijk met dit systeem. Ik heb net geen 1.000 contactpersonen in mijn GSM zitten. Als je hiervoor iedere keer moet scrollen, ben je een heel tijdje zoet totdat je de juiste contactpersoon hebt.
ik zie op mijn navigatie waar de files staan en die geeft zowel de E als A nummers weer als de navigatie in werking is en deze een omleiding moet voorzien.
aan de afritten wordt enkel een indicatie gegeven van links te houden als de afrit de afrit is voor een E, A of autoweg.
Telefoon is heel simpel: ik heb een extra sim kaart met dezelfde nummer en die steekt in de RT3. Als ik iemand wil bellen druk ik op de linker knop aan het stuur en zeg: 'opbellen' naam persoon
. Niets zoeken of scrollen dus 
aan de afritten wordt enkel een indicatie gegeven van links te houden als de afrit de afrit is voor een E, A of autoweg.
Telefoon is heel simpel: ik heb een extra sim kaart met dezelfde nummer en die steekt in de RT3. Als ik iemand wil bellen druk ik op de linker knop aan het stuur en zeg: 'opbellen' naam persoon

Ik weet het. Mijn vader had dezelfde in zijn laatste 2 607's. Die waren precies beter dan de mijne nu.
In mijn vorige auto had ik een ingebouwde Pioneer. Die was stukken beter dan de nieuwe van Peugeot. En die Pioneer was van 2010.
In mijn vorige auto had ik een ingebouwde Pioneer. Die was stukken beter dan de nieuwe van Peugeot. En die Pioneer was van 2010.
ja de navi is idd vrij basic
je kan wel een extra (tussen-)bestemming ingeven, waarbij je ipv een adres in te geven ook via de ortagonalen op de kaart op een snelweg kunt klikken ('kaart verplaatsen' en dan sterk inzoomen om niet op de verkeerde rijrichting te klikken) wanneer je niet via snelste of kortste route maar op je eigen manier voorbij Parijs wilt, bv
maar een favoriete route opslaan lijkt me dan weer niet mogelijk
het systeem stelt bij ingave bestemming ook niet bv twee alternatieve routes voor
't kan ermee door, je komt (uiteindelijk) wel op je bestemming aan
het scrollen doorheen de tel contacten is niet handig, maat je kan de draaiknop ook schuin naar onder houden en dan loopt het scrollen vanzelf, hoef je maar af en toe te kijken of je nog niet te ver zit in de lijst
maar de Bluetooth koppeling met iPhone verloopt goed en men verstaat mij ook prima
collega's met Grand Scenic en Octavia versta ik gewoon praktisch NIET, drama
je kan wel een extra (tussen-)bestemming ingeven, waarbij je ipv een adres in te geven ook via de ortagonalen op de kaart op een snelweg kunt klikken ('kaart verplaatsen' en dan sterk inzoomen om niet op de verkeerde rijrichting te klikken) wanneer je niet via snelste of kortste route maar op je eigen manier voorbij Parijs wilt, bv
maar een favoriete route opslaan lijkt me dan weer niet mogelijk
het systeem stelt bij ingave bestemming ook niet bv twee alternatieve routes voor
't kan ermee door, je komt (uiteindelijk) wel op je bestemming aan
het scrollen doorheen de tel contacten is niet handig, maat je kan de draaiknop ook schuin naar onder houden en dan loopt het scrollen vanzelf, hoef je maar af en toe te kijken of je nog niet te ver zit in de lijst
maar de Bluetooth koppeling met iPhone verloopt goed en men verstaat mij ook prima
collega's met Grand Scenic en Octavia versta ik gewoon praktisch NIET, drama
De koppeling met Bluetooth is idd prima. En een hele goede geluidsoverdracht. En nu komt het: 807-508SW, jij hebt dat gemakkelijke draaiknopje in je middenconsole he. Maar ikke niet. En dan moet je scrollen met de knopje aan het stuur of via de touch screen. En dat vind ik niet handig.
Ik had het handiger gevonden mocht er een zoekfunctie op staan. Met enkele lettertjes in te typen had je ineens de juiste contactpersoon. Maar ja...
Ik had het handiger gevonden mocht er een zoekfunctie op staan. Met enkele lettertjes in te typen had je ineens de juiste contactpersoon. Maar ja...
En route en France! Voortreffelijk en verbruik 6l/100km na eerste stop. Helemaal volgestouwd en met fietsen vanachter! Het wordt nog een leuke dag [emoji3]
foto's, dat roept om foto's [emoji779]
bon voyage [emoji41]
ben jaloers, maar straks in augustus heb ik 3 weken verlof
bon voyage [emoji41]
ben jaloers, maar straks in augustus heb ik 3 weken verlof
verlagen vanvoor