Haha, Jurgen ... Dat kennen we nog niet in de 508. Zo modern is die interface nu ook weer niet.
Misschien dat da in de 308 al wel kan, helaas in de 508 niet.
je krijgt bericht op het scherm: sms-bericht ontvangen. keuze toetsen daaronder met lezen of stop. kies je voor lezen, wordt het sms bericht geopend en voorgelezen. dat wordt wel op een fonetische manier gedaan. een sms bericht in een andere taal is dan altijd lachen geblazen.
Eigenlijk vind ik dat een beetje triestig. Je zou toch verwachten dat een modernere wagen ook een moderner multimedia systeem heeft. Dat is dus overduidelijk niet het geval.
Ben je er zeker van dat het nt aan de telefoon ligt?
In de Mb deed die dat nt met mijn vorige gsm (Android 4.3) nu met mijn nieuwe (Android 4.4) leest hij ze wel voor. Ligt dus nt altijd aan de auto. Zo kan het systeem in de Mb ook nt goed overweg met iPhone, en na navraag bleek dit aan Apple te liggen.
Lander, ik ga ervan uit dat als er niets geschreven staat in de handleiding over sms-en (ik vind niets terug in het systeem van de auto zelf), dat het systeem dit niet kan. In de garage hebben ze hiervan trouwens ook niets gezegd dat het systeem dat zou kunnen.
Wie van de phase 2 rijders heeft hier meer ervaring mee?
Geen smsen hier...
En niet beginnen over apple he [emoji3]. Windows phone na 2 mnd weggesmeten door crashitis, my god nooit meer. Lang leve apple devices!
bwa, dochter heeft een 5s, awel, al meer miserie mee gehad dan wat anders, batterij loopt rapper leeg dan een emmer vol gaten, die kabels van apple zijn om de vijf voet kapot (en koopt geen nt gecertificeerde he) en kosten stukken van mensen!
neeje, no apple for me.
ik koop voor de prijs van die Iphone 5 s liever 3 jaar lang elk jaar een nieuwe android die je kan aanpassen naar eigen goeddunken (zonder garantieverlies), waarvan je de kabels voor het rapen hebt (micro usb).
Ik heb nu een 5S en mijn vrouwke een 5C. Allebei heel content van.
Idd, Apple is een heel gesloten systeem. Maar 't heeft ook voordelen.
Nadeel is dat je geen berichttoon krijgt als je een sms ontvangt terwijl je onderweg bent met je 508
van m'n werk een 6, zou privé het geld er nooit aan geven
(thuis een Lenovo Android tablet)
de iPhone geeft in 'mijn' 508 SW ook geen ontvangst van SMS'en door aan de wagen
en laat, wanneer gekoppeld, ook zelf niet horen wanneer er een SMS binnenkomt
het zij zo ...
Laatst gewijzigd door 807-508SW op do 20 aug 2015, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.