zo hier ben ik weer
omdat mijn tellerbak verlichting niet werkte ben ik opzoek gegaan naar de oorzaak daarvan
we beginnen met
electrische schema's door zoeken....
van dar uit heb ik een lijstje gemaakt van de pin bezetting
en omdat ik er daarna nog niet helemaal uit wijs werd maar mijn magazijn ingedoken en daar wat reserve onderdelen gaan halen en een test opstelling gebouwd
na wat meten en rondneuzen in de kabel boom vond ik uit dat het deze bruine stekker moest zijn die het probleem gaf
na nog wat meer rondneuzen kwam ik er achter dat deze stekker verbonden moest zijn met apparaat pc15???
en omdat dit apparaat nergens beschreven stond in mijn boeken maar tenraden gegaan op het internet.
na wat rond vragen kwam ik er achter dat apparaat pc15 dus eigenlijk niet meer is dan een verdeel stekker die vast zit aan de binnen zijde van het dashbord,
van hieruit ben ik dan maar in mijn rallye gekropen en bijna dubbel gevouwen onder het dashbord in gekropen om maar enig sinds te kunnen zien waar ik mee bezig was, na wat gevloek en gedoe heb ik het dan uiteindelijk voor mekaar gekregen en heb ik de stekker (die bij mij dus om een of andere reden over het hoofd gezien is geweest) op zijn plaats gekregen, en nu werkt mijn verlichting