eergister: op de natte oprit in de regen gelegen as onder gti en multi onderuit, mazoutbak onder multi onderuit, en begonnen remleidingen naar achter te vervangen( koperen leiding die ik nog had van zwarte 205 diesel die boven mazoutbak lopen).
gisteren:op een plaat op de natte oprit in de regen mazoutbak terug gestoken, remflexen achter( van 1.6GTI is er 1 anders waar de splitter op zit...) plus achterste stukjes leiding gaan halen en gestoken. achteras hergemonteerd, remtrommelrandjes uitgefreesd en de beschermlak uit de trommel geschuurd(gereviseerde as) en de remmekes geregeld.
vandaag: goed weer, kapot motorkapscharnier vervangen(woord van dank aan kirske voor de hulp), in men eentje remmen ontlucht(lang leven de zwaartekracht en een kofferpompke

), heel het interieur (op deurpanelen en dakhemel na) er uit gesloopt...
verder de tellerbak boom en bovendeel dash van the sequel er in gefrommeld...
nu kan de bodem beetje drogen...(bodem isolatie nat van ontbrekende antenne...)
next up:
veren op verstelbaar poten en monteren
koffer wandbekleding grondig stofzuigen
mat van the sequel er in steken
verwarmde zetels (sequel) steken
laadvloer terug steken
en nog nen hoop werk