2001 - Peugeot 406 SV - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
Re: 2001 - Peugeot 406 SV - Pug(z)ot
ik heb een advertentie op kapaza of tweedehands gezien van iemand die dergelijke zaken kan herstellen
die doet ook kilometertellers en dergelijke
eens zoeken
die doet ook kilometertellers en dergelijke
eens zoeken
http://www.autodashboard.be/ bedoel je deze?
yep, die is het
-
- Pug Driver
- Contacteer:
eens bekijken ja
maar mss is het niet nodig, ik krijg em ondertussen terug gestart als ik 1 bepaalde stekker loslaat op de bsi, eens uitdokteren straks wat hier allemaal opzit...

Toch mooi meegenomen als je zo handig bent met auto's. Ik zou daar staan ... in de garage. Ik hoop alleszins dat je zonder zware kosten dit probleem opgelost krijgt. Maar als ik zie wat jij allemaal al gedaan hebt (reacties in andere topics) dan zal dat precies geen probleem zijn. Ik duim. 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
ik duim ook, is idd handig als je eraan kan werken, maar er tijd voor hebben is iets anders
ik heb de fout kunnen omzeilen door ondertussen 1 draad door te knippen waar blijkbaar ergens kortsluiting/storing opzit... dit is nu wel de draad die zorgt voor communicatie met CD-speler/ABS/Airbag/regensensor/radio/BSI/module airco...
ik moet de module van de airbags en de regensensor nog uitsluiten... hopelijk is een van deze twee eenheden de reden waarom deze lijn in kortsluiting gaat

ik heb de fout kunnen omzeilen door ondertussen 1 draad door te knippen waar blijkbaar ergens kortsluiting/storing opzit... dit is nu wel de draad die zorgt voor communicatie met CD-speler/ABS/Airbag/regensensor/radio/BSI/module airco...
ik moet de module van de airbags en de regensensor nog uitsluiten... hopelijk is een van deze twee eenheden de reden waarom deze lijn in kortsluiting gaat
-
- Pug Driver
- Contacteer:
ondanks dat hij geen cd wisselaar heeft in de koffer gaat deze stekker toch de oorzaak geweest zijn vrees ik... er kwam langs een achterlicht water in de koffer, wat voor kortsluiting zorgde, hij heeft een paar dagen in het zonneke gestaan en gisteren leek alles terug in orde... goed geduimd, hopen dat het zo blijft 

Ik ben blij in jouw plaats ! 

R E S P E C T [emoji779]
Weer een probleem van de baan, hopelijk weer een tijdje zorgeloos rondbollen 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
probleem lijkt idd te zijn opgelost (hout vasthouden)
ben nu ook trots lid van de 250 000+ km club
binnekort nog eens verse olie opkappen se
laatst het grote onderhoud wat uit het oog verloren van 240 000 km, maar toen hij op 248 000km een begon te schokken wist ik dat de bougies hun beste tijd gehad hadden
schandalig voor een mechanieker... gene tijd om aan de eigen auto te werken, het lampje van de remblokken brandt ondertussen ook al een paar weken
ze zitten al in de wagen maar nog niet op hun plek 
ben nu ook trots lid van de 250 000+ km club

laatst het grote onderhoud wat uit het oog verloren van 240 000 km, maar toen hij op 248 000km een begon te schokken wist ik dat de bougies hun beste tijd gehad hadden

ge kunt ze vastplakken aan uw schoenen 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
260 000 km is gepasseerd ondertussen, en ook meteen de derde middendemper, de einddemper zal ook voor binnekort zijn, denk dat de combinatie buitenstaan en gas redelijk roestig is
deze week nog kosten gedaan, de stabilisatorstangetjes vooraan maakten wat lawaai, met deze km's kan dat al eens gebeuren... Al weet ik ook waar ik ze stuk gereden heb... deze zomer hier in de half omgeploegde wei aan het rondrijden geweest met de remork, heb op een gegeven moment een "toink" gehoor vanvoor toen de auto zijn eigen door een bobcat spoor torste
the story continues
aankomende werken bij 280 000, db riem

deze week nog kosten gedaan, de stabilisatorstangetjes vooraan maakten wat lawaai, met deze km's kan dat al eens gebeuren... Al weet ik ook waar ik ze stuk gereden heb... deze zomer hier in de half omgeploegde wei aan het rondrijden geweest met de remork, heb op een gegeven moment een "toink" gehoor vanvoor toen de auto zijn eigen door een bobcat spoor torste

the story continues

aankomende werken bij 280 000, db riem
heimwee
hou hem ma goe bij

hou hem ma goe bij

-
- Pug Driver
- Contacteer:
zeker dat ik em bijhou, der is nooit iemand die er genoeg voor geeft