Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Bij die Aerotwin hebt ge een bladveer zitten die uw wisserblad op de ruit drukt. Dus dezelfde druk over het volledige oppervlak. Bij een gewone ruitenwisser (twin) hebt ge een paar aandrukpunten. Ge moet maar es op www.bosch.be gaan kijken, daar staat diene hele uitleg.
Aerotwin
Twin

Aerotwin
Twin
mijn ruitewissers zo van die aluminium van type T iets dunno wa just kent da wel da tuning dinkskes merk, die steke er al op van erges in de winter dus al bijna een jaar, nog altijd geen 1 spoortje bij het wissen
bij mij vriendin hare 206 ook al zolang en die heeft net 1 spoortje gekrege
hoe rap uw ruitenwissers slijten hangt vooral van uzelf af
regelmatig het wisoppervlak kuisen doet al veel
bij mij vriendin hare 206 ook al zolang en die heeft net 1 spoortje gekrege
hoe rap uw ruitenwissers slijten hangt vooral van uzelf af
regelmatig het wisoppervlak kuisen doet al veel
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Tja, show of weet ik veel hoe ge het wilt noemen.
Het enige wat ik weet is dat de meeste ruitenwisserfabriekanten voorschrijven dat ge uw ruitenwissers om het half jaar moet vervangen. Die wat er bij mij op steken (nu nog) zijn nog altijd de originele, ma ze hebben eigenlijk al een tijdje (heel lang) hun efficientie verloren. Alleen heb ik daar nie direct iets van gemerkt. (Rain X)
Het enige wat ik weet is dat de meeste ruitenwisserfabriekanten voorschrijven dat ge uw ruitenwissers om het half jaar moet vervangen. Die wat er bij mij op steken (nu nog) zijn nog altijd de originele, ma ze hebben eigenlijk al een tijdje (heel lang) hun efficientie verloren. Alleen heb ik daar nie direct iets van gemerkt. (Rain X)
Ik zeg wa ik zie in de garage...
Heb het over orginele peugeot airo dinges...
Was de bedoeling da ze veel langer meegingen, maar heb er in de week vervangen op een 407 met ong 40 000 km...
Originele oude gaan meestal langer mee dan dat...
Just my 2 cents
Heb het over orginele peugeot airo dinges...
Was de bedoeling da ze veel langer meegingen, maar heb er in de week vervangen op een 407 met ong 40 000 km...
Originele oude gaan meestal langer mee dan dat...
Just my 2 cents

West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl