2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Moderator: P-unit
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Eindelijk nog eens gewassen... Mothers producten hebben weer goed gewerkt! Nice and shiny!
Ondertussen ong 18500 km... Adblue nog steeds ok...
Ondertussen ong 18500 km... Adblue nog steeds ok...
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Als je veel lange afstanden doet zoals ik, kan je 22.000km doen met de Adblue. Je kan dus nog even bollen 

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
heb daar met m'n e-HDi nog geen last van, nog Euro-5 [emoji6]
gaat trouwens maandag binnen voor 60k onderhoud
(105g CO2, met de ETG bak)
gaat trouwens maandag binnen voor 60k onderhoud
(105g CO2, met de ETG bak)
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Vandaag 20000km en adblue waarschuwing! Sff is bellen se...
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Dan maakt het effectief toch een verschil tussen kortere afstanden en lange afstanden. Doe je ineens een onderhoud? Of doe je dat op 30.000km ?
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Volgende donderdag snel even binnen voor adblue. Onderhoud ergens april/mei... Op skiverlof gaan we met de firmaslet aka sjoemelpassat [emoji3]
2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Gisteren een tripje Edegem-Lommel-Edegem in de spits maar toch een mooi verbruik van 5,9, inclusief menig stoplicht sprintje tussen Geel en Lommel [emoji3]. Op m'n doos gekregen van een 325i, al bleef ik er nooit ver achter en in de herneming na een rond punt kon hij er pas over na 140km/h... Wel thumbs up gekregen [emoji3]. A4, 320d vorig model, 318d huidig model, c220, nieuwe A6... Allemaal op hun doos gegeven [emoji3][emoji3][emoji3]
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Ge moet dat hier allemaal niet teveel vertellen. Dan zijn de verrassingen niet meer zo groot
Ik heb in Duitsland lange tijd achter een A5 gezeten met een 3.0TDI. Bij hernemingen van 160 naar 200 moest ik niet veel prijs geven. Nadien die kerel voorbijgestoken. Kerel deed ook duim omhoog

Ik heb in Duitsland lange tijd achter een A5 gezeten met een 3.0TDI. Bij hernemingen van 160 naar 200 moest ik niet veel prijs geven. Nadien die kerel voorbijgestoken. Kerel deed ook duim omhoog

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Zalig he [emoji3]
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
De ringlaan tussen geel en lommel leent zich inderdaad perfect voor zo'n gelegenheden.Octa+ schreef:Gisteren een tripje Edegem-Lommel-Edegem in de spits maar toch een mooi verbruik van 5,9, inclusief menig stoplicht sprintje tussen Geel en Lommel [emoji3]. Op m'n doos gekregen van een 325i, al bleef ik er nooit ver achter en in de herneming na een rond punt kon hij er pas over na 140km/h... Wel thumbs up gekregen [emoji3]. A4, 320d vorig model, 318d huidig model, c220, nieuwe A6... Allemaal op hun doos gegeven [emoji3][emoji3][emoji3]


Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Dat is idd een leuke baan voor zo'n sprintjes. De N16 (Willebroek - Sint-Niklaas) vind ik ook leuk om te doen. 

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
't Is wss omdat ze dat van een Pug niet verwachten. Ik kreeg vandaag ook te horen van een zakenrelatie dat die 3.0TDI's te verkrijgen zijn/waren met ±210pk en ongeveer evenveel koppel. Dat zal dus de reden geweest zijn waarom ik die A5 kon bij houden.Octa+ schreef:Zalig he [emoji3]
Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 180 EAT6 - Octa+
Idd vooral bij hernemingen... Mocht de 508 nog 200kg minder wegen was het echt een bom!