1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Update time
Aller eerste.
de 'full option' koffer bekleding (met riempjes voor het vastklikken van bv ijsdeken, of ehbo doosje)
Dan de sloten vervangen (omdat er geen sleutel was voor het handschoenkasje)
ook het blind plaatje gestoken, omdat de linker kant, 'open' was, en gewoon vast geplakt door een vorige technieker.....
Dan het interieur aangepakt
(een kapotte middenconsole ook vervangen)
(en een 205 Gti stuur gestoken, met generation logo)
next op de lijst?
een massa probleempje met de oliedruk sensor oplossen
Aller eerste.
de 'full option' koffer bekleding (met riempjes voor het vastklikken van bv ijsdeken, of ehbo doosje)
Dan de sloten vervangen (omdat er geen sleutel was voor het handschoenkasje)
ook het blind plaatje gestoken, omdat de linker kant, 'open' was, en gewoon vast geplakt door een vorige technieker.....
Dan het interieur aangepakt
(een kapotte middenconsole ook vervangen)
(en een 205 Gti stuur gestoken, met generation logo)
next op de lijst?
een massa probleempje met de oliedruk sensor oplossen
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
oh ja, achteraf, heb ik de stofzuiger er door gejaagd
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
blijft toch een dikke bak...
Hoop dat ik ooit nog een sv24 tegen kom
Hoop dat ik ooit nog een sv24 tegen kom
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
welke verlaging hebt gij daar eigenlijk onder steken? 605 en 607 zijn hetzelfde, dus ben wel curieus...
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
zijn oude van zijne 406 zeker ? olie probleem zal wel opgelost zijn idd, last van black sludge, vorige eigenaars het niet te nauw genomen met de olie wissels, mss eens een olie spoelingske doen?
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
@Jürgen idd die van 406 aangepast met cobra achter veren met stelschroef
@pugzot spoeling heb ik idd gedaan. Rijd nu als een trein. Blok ligt ook stiller
@pugzot spoeling heb ik idd gedaan. Rijd nu als een trein. Blok ligt ook stiller
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Kleine ingreep, grote gevolgen. Mooi dat dat weer opgelost is, dan kan deze nog lang rond toeren.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
ondertussen
-nieuwe multieriem
-nieuwe veer riem
-een slang kapot gehad en vervangen
-moter 18mm hoger gehangen
-nieuwe radiator (piste water soms)
compressietest gedaan
13.7
13.8
13.7
13.9
niet slecht dus
enkel is er een geluid aan het komen en het word niet beter en ook niet slechter
zonde dus.....
blijven zoeken tot ik het heb.....
zie technisch forum
-nieuwe multieriem
-nieuwe veer riem
-een slang kapot gehad en vervangen
-moter 18mm hoger gehangen
-nieuwe radiator (piste water soms)
compressietest gedaan
13.7
13.8
13.7
13.9
niet slecht dus
enkel is er een geluid aan het komen en het word niet beter en ook niet slechter
zonde dus.....
blijven zoeken tot ik het heb.....
zie technisch forum
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
de bumpers en achterklep klaar
De wielen erop
Nu het negatieve
-kortsluiting op de kabelboom van de fan's.... dus nog op te lossen voor de zomer, anders gaat ze warm lopen
-ben men bumpers terug gaan halen wegens problemen bij de spuiter.
hier uitgelegd:
eerst gaan horen voor ne prijs. Hij zegt 350@400max indien goeie staat.
Ik ga akkoord en ga ze brengen. En vertel bij het afzetten dat ik niets meer kan krijgen qua siertrim. En dat de achter bumper NIET uit elkaar mag.
2dage later telefoon dat er toch meer schade aan is dan k dacht (steenslag en krassen) vertel nogmaals dat dat ze heel moeten blijven. Toen zei hij 500@550max.
Nog een dag later ging ik kijken omdat hij beweerd dat er golvingen zitten in de achterbumper. Ik kom er aan en zie dat de aangebrachte tape van de sierstukken eraf is en dat er kasjes op staan.
Wijs hem hier op en natuurlijk een hap en een snauw. Gert was hierbij hij had ook de binnenbumper er uit gehaald.
Nu ging hij toch eens kijken naar mijne auto kwa kleuren en lak lagen scannen.
Nu komt de aap uit de mouw. Hij zag dat de auto parelmoer was en beweert dat hij de flanken moet uit spuiten als het iets ofwa deftig moet. En dat de flanken vol deuken staan dus hoppa 1000 euro plus btw. Zeg enkel bumpers en klep te doen toen zei hij 640 zonder btw......!!!!!!!
En ALS de kleur dan niet goed is zou ik dan ook nog opdraaien voor het terug opnieuw te doen. .....
Heb ze gewoon terug gaan halen. Wel zonder steenslag Deuken en in grondlak. Voor 250euro
De wielen erop
Nu het negatieve
-kortsluiting op de kabelboom van de fan's.... dus nog op te lossen voor de zomer, anders gaat ze warm lopen
-ben men bumpers terug gaan halen wegens problemen bij de spuiter.
hier uitgelegd:
eerst gaan horen voor ne prijs. Hij zegt 350@400max indien goeie staat.
Ik ga akkoord en ga ze brengen. En vertel bij het afzetten dat ik niets meer kan krijgen qua siertrim. En dat de achter bumper NIET uit elkaar mag.
2dage later telefoon dat er toch meer schade aan is dan k dacht (steenslag en krassen) vertel nogmaals dat dat ze heel moeten blijven. Toen zei hij 500@550max.
Nog een dag later ging ik kijken omdat hij beweerd dat er golvingen zitten in de achterbumper. Ik kom er aan en zie dat de aangebrachte tape van de sierstukken eraf is en dat er kasjes op staan.
Wijs hem hier op en natuurlijk een hap en een snauw. Gert was hierbij hij had ook de binnenbumper er uit gehaald.
Nu ging hij toch eens kijken naar mijne auto kwa kleuren en lak lagen scannen.
Nu komt de aap uit de mouw. Hij zag dat de auto parelmoer was en beweert dat hij de flanken moet uit spuiten als het iets ofwa deftig moet. En dat de flanken vol deuken staan dus hoppa 1000 euro plus btw. Zeg enkel bumpers en klep te doen toen zei hij 640 zonder btw......!!!!!!!
En ALS de kleur dan niet goed is zou ik dan ook nog opdraaien voor het terug opnieuw te doen. .....
Heb ze gewoon terug gaan halen. Wel zonder steenslag Deuken en in grondlak. Voor 250euro
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Jammerlijk verhaal met de spuiter. Zonde dat mensen zich niet aan hun woord kunnen houden. Maar ik heb het gevoel dat deze wel goedkomt. Ofjah, nog beter wordt. Ik heb mijn mening omtrent de velgen toch moeten bijstellen. Ligt echt knap op deze velgen met die verlaging.
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
die bumpers uitspuiten is toch raar... klep tot daarentoe...
maar idd wat een verhaal
zoals steven zegt, dikke bak !!!
maar idd wat een verhaal
zoals steven zegt, dikke bak !!!
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
weer wat kemels opgelost...
ja ze laat me niet rusten
waterlek nr3 opgelost
kortsluiting op kabelboom van de blazer ook opgelost
iets lager gelegd rondom
en vooral km's gemaalt
ze staat nu op 117 000
ja ze laat me niet rusten
waterlek nr3 opgelost
kortsluiting op kabelboom van de blazer ook opgelost
iets lager gelegd rondom
en vooral km's gemaalt
ze staat nu op 117 000
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
dankje voor de mooie foto