2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje
Moderator: P-unit
Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje
Amai... Heb er 35k minder per jaar [emoji3]
@Steven: Ik weet wel waarom ik een comfortabele auto heb gekozen
@Jurgen: ja idd, het zijn veel snelwegen. Dat was ook een opmerking van de dealer. Mijn remblokken vertonen een slijtage van een wagen met ± 30.000km. Ik kan er dus nog lang mee doen
@Octa: Komaan, een beetje meer gas geven
Omdat ik er zoveel km's met wil rijden, is de beslissing bij mij al genomen om volgend onderhoud (80.000km) de olie van de boite te laten vervangen. Kwestie van alles zo goed mogelijk in top conditie te houden. Ze beweren wel dat die olie nooit vervangen dient te worden, maar ik denk daar anders over.

@Jurgen: ja idd, het zijn veel snelwegen. Dat was ook een opmerking van de dealer. Mijn remblokken vertonen een slijtage van een wagen met ± 30.000km. Ik kan er dus nog lang mee doen

@Octa: Komaan, een beetje meer gas geven

Omdat ik er zoveel km's met wil rijden, is de beslissing bij mij al genomen om volgend onderhoud (80.000km) de olie van de boite te laten vervangen. Kwestie van alles zo goed mogelijk in top conditie te houden. Ze beweren wel dat die olie nooit vervangen dient te worden, maar ik denk daar anders over.
-
- Pug Driver
Dat is goed gereden zeg, hopelijk heb je van iedere km genoten en inderdaad onderhoud zorg voor een langere levensduur van je auto.
Nog heel veel leuke km gewenst.
Nog heel veel leuke km gewenst.
Oh ja, van iedere km genoten. Ook al was dat in de file 

Voila, hij staat er weer helemaal netjes bij. Zo kan hij morgen netjes zijn 1ste verjaardag vieren 

mooie diepe glans!!
sjiek .....terug netjes om te.. 

-
- Pug Driver
Minder goed nieuws hier: sinds er een nieuwe batterij geplaatst is, gaf de auto regelmatig geluidjes van de boordcomputer (gordel niet aan, of een andere verwittigen). Het gekke was dat enkel de geluidjes erdoor kwamen, zonder andere meldingen. Er gingen geen lampjes branden of dergelijke. Op zich dus niets erg. Maar gisteren gebeurde er iets veel verontrustender: ik reed 60km/u en wou (goed) versnellen. Plotseling was het alsof er een hoofdschakelaar werd uitgezet. Motor uit, servo weg, dashboard weg, niks ging nog. Gelukkig is de bestuurder achter mij er niet ingeknald. Het vervelende was wel dat ik net voor een bocht was. Na enkele seconden floepte alles terug aan. De electronica deed wel vreemd, maar systematisch begon alles terug te werken. Het had ook allemaal niet langer moeten duren, want dan was ik naast de baan terecht gekomen.
Ik heb 'm maar aan de kant gezet. Hij gaat maandag binnen bij de dealer.
Ik heb 'm maar aan de kant gezet. Hij gaat maandag binnen bij de dealer.

Das minder leuk nieuws...
Staat wel proper op die velgen!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Staat wel proper op die velgen!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Amai, dat wil je idd niet nog eens meemaken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk