Afgelopen weekend heb ik het even Spaans benauwd gehad.

Ik was thuis aan het schilderen, moest snel even iets halen... toen ik de volgende dag wou instappen zag ik een verfvlek op de wang van mijn stoel.

Reinigen met water gaf geen resultaat, een beetje APC op een microvezeldoek gelukkig wel. Nadien het leer weer even gevoed en gelukkig zonder blijvende schade.
Wesley heeft mij trouwens vervloekt met zijn uitspraak van een jaar geleden.
PUG(z)OT schreef:was hij leeg? of zat er te weinig op? anders verwacht u maar aan ne condensor
Gisteren een formeergastest laten uitvoeren, ik heb vorig jaar mijn airco laten vullen maar hij was al weer niet helemaal optimaal en hij had ook weer het bekende "suizen" bij het aanspringen van de airco... ik had een vermoeden dat de condensor slecht was omdat dit veel voorkomt bij de 307, maar heb het voor de zekerheid toch maar laten controleren. Garagist kwam tot dezelfde conclusie. Vandaag een nieuwe condensor besteld, dit weekend ergens monteren en dan maar weer eens laten vullen. Als ik dan toch aan het sleutelen ga dit weekend ook maar eens een groot onderhoud doen want de klokkenwinkel is de 130.000 km ook alweer gepasseerd.
Daarnaast ben ik al een hele tijd aan het tobben over het volgende, ik weet niet of er een logica achter zit, of dat het gewoon weer een franse eigenaardigheid is:
Dit is mijn CC:
En dit is mijn Break:
Ik weet niet of het jullie al opviel, maar bij de CC moet je naar boven draaien om de luchtstroom open te zetten, bij de break naar beneden. Auto's schelen slechts enkele maanden in bouwtijd. gekke fransen.