Massakabel gecheckt. Zit overal stevig vast en er is nergens corrosie te bespeuren niet aan de batterij alsook niet op de versnellingsbak en ook niet aan het massapunt op de carrosserie.
Weet intussen iemand hoe ik die verdomde stekkers loskrijg op de injectiecomputer alsook op de BSI???? Ik zou de stekkers niet graag naar de haaien helpen. Ik heb al een stekker op de BSI een klipje vanaf gebroken, nl. die van de stroom toevoer.
Zie hier een foto van de injectiecomputer.

Graag info over het verwijderen van de stekkers aub.
Dan heb ik nog een vraag:
Op e-bay verkopen ze complete sets voor de Peugeot 206 1.4i 75 pk. Als ik zo een complete set koop, past deze dan plug and play in mijn auto?????
Zo een set bestaat uit:
1) een injectiecomputer
2) BSI zekering kast
3) een contactslot inclusief transponder en sleutel.
4) 2 deurslotjes
5) een benzinedop slot
Waarom bestaan er zoveel verschillende refferenties???
Ik vermoed als ik zo een complete kit koop ik mezelf en mijn peugeot 206 1.4i - 75pk een groot plezier zou kunnen doen???
GRAAG MEER INFO HIER OVER AUB???