en we hebben
(over de opmerking van de stuurkogels, uiteraard steken er ondertussen al nieuwe onder )
wel raar dat na maar 2000km's er ineens speling op beide stond, maar swat komt in orde
De nrplaat is binnen, en het eerste ritje zit er al op
Een vlugge foto van de gebroeders samen in de garage
HEEL blij met de kans om deze er nog bij te kopen. Plannen zijn om hem te conserveren en nog de lederen deurpanelen erop te plaatsen. Voor de rest gewoon genieten!
Dries, er zijn enkele mensen, waaronder u, waarbij de webmaster (Joske) problemen heeft met mail adres, kunt u hem uw mail adres eens zenden? (kan via pm).
Het is nog niet de juiste kleur, maar ik was gewoon benieuwd hoe vlot dit ging gaan. Ik was aangenaam verrast. Op een avondje uit elkaar en gespoten. Vanmorgen terug in elkaar gestoken.
Ik zou deze nu graag maken zoals 'mijn' 605 nu is. (Ik blijf problemen hebben met het mijn auto te noemen, het is eigenlijk KrisKe's creatie waarmee ik pronk)
Laatst gewijzigd door Pingwin op di 15 aug 2017, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegens problemen met upload bij Tinypic wilde ik even Photobucket proberen. Was dus geen goed idee.
Bij deze zou het moeten opgelost zijn?
Ik moet 10x dezelfde foto uploaden vooraleer er hij er eindelijk opstaat. Echt irritant. Als er mensen zijn die goeie sites weten voor de foto's, laat maar weten.