de enige reden waarom de wissers blijven doorgaan op een bijna droge ruit is dat uw wissers dringend aan vervanging toe zijn. Verschiet er zelf ook elke keer van wat een verschil dat geeft in de automatische stand. Ik heb de chance dat ik kan kiezen tussen automatisch of interval.Pingwin schreef:offtopic: kdenk dat de levensduur ook veel te maken heeft met die automatische wisserstand
dat is echt irritant, als het goed doorregent is dat super, maar wanneer het licht regent, dan wissen ze bijna constant op een redelijk droge ruit
en daarvan gaan de ruitenwissers redelijk vlug kapot
dus mijn mening, niets te zien met die aerotwin, met gewone waren ze ook zo vlug versleten op die 407 (is uit ervaring met mijn 307)
ontopic: ferm bezig met uwen pug, zijn kleine details, maar dat maakt nu net een auto af h?
Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Nog steeds geen nieuws over mijn velgen.
Ik begin stillekes het geloof te verliezen dat ze nog ooit hier gaan geraken. En de zoektocht naar een setje andere zie ik momenteel nie echt zitten.
Gelijk het er nu uitziet gaan de stukken van de 206 de deur uit bij een goed bod. Alleen de verlaging blijft.

Ik begin stillekes het geloof te verliezen dat ze nog ooit hier gaan geraken. En de zoektocht naar een setje andere zie ik momenteel nie echt zitten.

Gelijk het er nu uitziet gaan de stukken van de 206 de deur uit bij een goed bod. Alleen de verlaging blijft.