advertentie Van Wijk reclame

Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)

Oudere topics

Moderator: P-unit

KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

blijf aub aan uwen pug zo verder doen op de bbq vond ik hem al prachtig :) :)

pff honda zelfs is het een moter :roll: :wink:
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

Joske schreef:Het zal geen grasmachien worden.

Eerder deze:
http://www.oomoto.be/director/albums/al ... r750-1.JPG
nice machien 8)
Laatst gewijzigd door jurgen_s op do 30 nov 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

seg man, doe het dan direct tegoei en koopt u nen ducati monster ipv deez grasmachien 8)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5329
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Euh, tja zo ene monster. Ma ik ben de naked bike fase zo een beetje door.

We zullen nog wel zien. Heb geen goesting om nog es zoveel sites met velgen af te gaan om er weer te zoeken die mij aanstaan. Februari is nog lang...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

naked bike? Dan maar 1 keuze voor mij: Buell
Animalssss
Berichten: 49
Lid geworden op: za 18 mar 2006, 11:03

Bericht door Animalssss »

Joske schreef:Euh, tja zo ene monster. Ma ik ben de naked bike fase zo een beetje door.

We zullen nog wel zien. Heb geen goesting om nog es zoveel sites met velgen af te gaan om er weer te zoeken die mij aanstaan. Februari is nog lang...

Kunt ze nu toch ni opleggen dus maakt ni uit he als ge ze tegen het schoon weer hebt ist toch goed. Ma begrijp het aan de andere kant als ge zo lang moet wachten ... Meja wie schoon wilt zijn moet maar kunnen lijden moet ge denken !
Joske
Pug Driver
Berichten: 5329
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

@ Flappy: Zo ene buell is natuurlijk patat, ma weet ge wa zo een ding kost?

@ De rest: Vandaag na een dagje Essen (en ook wel een weekendje alles laten bezinken) hebben we een mogelijke opvolger gevonden als de bestelde velgen er nooit zouden geraken. :lol:
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

That's the spirit ! :twisted:
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
||oNeX||
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 18:21
Locatie: Lier

Bericht door ||oNeX|| »

Joske schreef:@ Flappy: Zo ene buell is natuurlijk patat, ma weet ge wa zo een ding kost?

@ De rest: Vandaag na een dagje Essen (en ook wel een weekendje alles laten bezinken) hebben we een mogelijke opvolger gevonden als de bestelde velgen er nooit zouden geraken. :lol:
nen oud collega van me verkoopt zen Buell voor 6000? 8)
www.peugeot206club.nl
[url=http://imageshack.us][img]http://img110.imageshack.us/img110/7062/happy0420vy.gif[/img][/url]
blakie
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 15:37
Locatie: hoeselt city

Bericht door blakie »

ben u derjuist nog tegen gekomen op de bilzersteenweg, vette pug ze man :shock: , zou deze zeker niet opgeven en gewoon mee doorgaan, ben zeer benieuwd naar de nieuwe velgen. :wink:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5329
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Ik dacht wel dat ik die 206 ergens van kende. :wink:
blakie
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 15:37
Locatie: hoeselt city

Bericht door blakie »

hij staat al in wintermodus voor de moment . hebt ge de uwe lager gelegd? lag precies hennig plat. :wink:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5329
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Nope, die van mij heeft altijd zo gelegen. 8)
Animalssss
Berichten: 49
Lid geworden op: za 18 mar 2006, 11:03

Bericht door Animalssss »

Joske schreef:@ Flappy: Zo ene buell is natuurlijk patat, ma weet ge wa zo een ding kost?

@ De rest: Vandaag na een dagje Essen (en ook wel een weekendje alles laten bezinken) hebben we een mogelijke opvolger gevonden als de bestelde velgen er nooit zouden geraken. :lol:

kwist wel da er nog verstand in u bolleke zat :wink:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5329
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

We zullen hier nog es wa nieuws zetten he.

Van de velgen nog geen nieuws en wel nieuws. Ik heb contact gehad met die jongen van in Schweinfurt en nog enkele CR-velg-eigenaars. En het zou dus geen uitzondering zijn dat je 4-6maanden moet wachten op een setje velgen.
Goed dat ik ze dan al vorig jaar besteld heb, dan gaan ze er misschien zijn tegen seizoen 2007. (Als we nog meetings gaan doen tenminste)

Zaterdag gaan we nog es rondtoeren in de kempen, eerst naar CTP om nog iets op te halen voor de ICE en dan bij Miles langs gaan voor ene bumper. Kwestie van de originele bumpers toch te hebben met misschien het oog op de toekomst.

T is bijna kerstvakantie dus hebben we ook wa tijd. In deze periode van bezinning ga ik toch proberen om eindelijk de koffer eens bekleed te krijgen. Het probleem is echter dat ik blijf twijfelen tussen gewoon stof of skai. :oops:

En nog een persoonlijk nieuwtje. Sommigen weten het misschien al, maar vanaf 8-januari ga ik verhuizen van werk. We gaan dan van bedrader/monteur bij Penders & Vanherle naar Mechanical Engineer bij ECHO Engineering.
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”