Het is dus ook gene 405 h?
Der is precies nogal wat opstand over eene 1.9 D
Ik vin zoiets moet ieder voor zich uitmaken, mijne dagelijkse otto (citroen BX) is ook ma een 1.9 D, Ok goed het gaat niet geweldig goed vooruit maar meer als zat genoeg voor mij en ik ben daar meer als tevreden mee en zoals den Hans ook al zei over zijn verbruik, ik rij met die van mij met eene volle tank (60 liter) bijna tegen de 1000 km

mag er niet van klagen dan denk ik.
En tis toch overal maar 70km/u op de wegen bijna, hier en daar nog eens 90
Inne tijd dat ik nog met de 306 gti reed en moest gaan werken bv, ik was altijd te laat uit mijn bed, dus met als gevolg dat ik dus ook altijd zo goed als elke morge tegen 200km/u naar mijn werk reed, onverandwoord en ik ben er nu achteraf ook niet fier op eigenlijk, en savonds als ik naar huis reed net hetzelfde, het is een fijn gevoel als je eens doortrok, lekker geluidje, venstertjes open en lekkere frisse wind, kort samengevat : Ik had een zware voet, stond ieder weekend aan de pomp, 400 km en der was 60 liter doorhene enzo, ja dat moest dus veranderen en daarom heb ik ook besloten om der een beetje meer hobbywagen van te maken enzo
Dus voor alle duidelijkheid voor mij is een 1.9 Diezel meer als genoeg want hoe meer er onder de kap steekt, hoe meer ik er ook uithaal

en als ik dan toch nog eens echt wil gaan scheuren kan ik nog altijd den 306 gti pakken h?
Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...