schweinfurt 2007
Moderator: P-unit
-
-
- Contacteer:
hey
I am back from Schweinfurt!
it was a very beautiful meeting, congratulation to all member they have won one cup!
but my favourite 206 don't won a cup, sorry sara
it was nice to be meeting a few of you!
many greetings from Berlin
Michael

I am back from Schweinfurt!
it was a very beautiful meeting, congratulation to all member they have won one cup!
but my favourite 206 don't won a cup, sorry sara

it was nice to be meeting a few of you!
many greetings from Berlin
Michael
[url=http://imageshack.us][img]http://img443.imageshack.us/img443/740/ssssssnu7.jpg[/img][/url]
www.small-devils.de
www.small-devils.de
-
- Contacteer:
-
-
- Pug Driver
- Contacteer:
voila zal ik den eerste pugdriver die ginds geweest is hier iets zette
t was weer beestig vooral dan vr mij de eerste avond
zondag moete bekome van de avond voordien en savonds begon het weer stillekes frisser te worde
het weer was zaterdag en zondag schitterend (menne nek en schouders zien weer seirues rood)! enkel maandag is t smorgens beginne druppen en heeft t da ganse terug weg geregent
er waren dit jaar 70 autos meer dan vorig jaar, toen we aankwamen stond t plijn al goed vol...dat sarah geen beker heeft vond k persoonlijk ook jammer maar 206 is en blijft een populaire wagen en de puntenverdeling was dit jaar nie min...
dus aub niet schelden op de mensen van daar, zij lezen hier tenslotte ook mee he
volgend jaar staat vr mij al zeker terug op de agenda
nu maar wachten op de fotos want die zeggen meer dan woorden
ben zelf ook benieuwd
bedankt aan alle leden die meegegaan zijn, en vond t echt sjiek om met zen allen de tent op te zetten
was gezellig
grtz 1 van de 2 pingwingers
ps wij hebben jullie allemaal gemist hoor
t was weer beestig vooral dan vr mij de eerste avond

het weer was zaterdag en zondag schitterend (menne nek en schouders zien weer seirues rood)! enkel maandag is t smorgens beginne druppen en heeft t da ganse terug weg geregent
er waren dit jaar 70 autos meer dan vorig jaar, toen we aankwamen stond t plijn al goed vol...dat sarah geen beker heeft vond k persoonlijk ook jammer maar 206 is en blijft een populaire wagen en de puntenverdeling was dit jaar nie min...
dus aub niet schelden op de mensen van daar, zij lezen hier tenslotte ook mee he

volgend jaar staat vr mij al zeker terug op de agenda

nu maar wachten op de fotos want die zeggen meer dan woorden

bedankt aan alle leden die meegegaan zijn, en vond t echt sjiek om met zen allen de tent op te zetten

grtz 1 van de 2 pingwingers

ps wij hebben jullie allemaal gemist hoor

-
- Contacteer:
Zijn ook terug, en hebben een beestig weekend gehad!
En natuurlijk heeft ne pug driver weer moeten voordoen hoe ze ne burnout moeten doen! en dan nog met ne platte diesel!
Proficiat aan iedereen die ne cup heeft en volgend jaar doen we er nog een paar bij he
Foto's komen er binnenkort wel op.
grt Tom
En natuurlijk heeft ne pug driver weer moeten voordoen hoe ze ne burnout moeten doen! en dan nog met ne platte diesel!
Proficiat aan iedereen die ne cup heeft en volgend jaar doen we er nog een paar bij he

Foto's komen er binnenkort wel op.
grt Tom