Hallo Allemaal,
Wij van de Peugeot GTI club NL waren er ook met een aantal wagens, alleen waren dit niet echt showwagens.
Wij zijn met de echte circuitfanatiekelingen gekomen en hebben ons zeker goed vermaakt op het circuit tijdens de time trials.
Heel erg warm op de baan in de auto maar onze 205 rallye heeft het goed gehouden. Uiteindelijk een tijd kunnen van 2.04, dus dat was iets sneller dan de pacecarlaps.
Maar goed zeer geslaagd en op naar volgend jaar, ik hoop dat we dan wel meer pugjes tijdens de echte race kunnen bewonderen.
PS als er nog clubleden intresse hebben om op 3 augustus te rijden op zandvoort kan mij een berichtje sturen. Dan heeft de GTi club de baan 2 uur exclusief gehuurd en kan er lekker gegumd worden door de GTi-achtigen wagens.
Ps wij hebben bij diverse wagens onboardfilmpjes gemaakt tijdens de circuitsessies, de film komt binnenkort online
MVG Dennis Orgers
PS heeft er nog iemand foto's van de nederlandse 205 rallye op het circuit, ik hoorde dat op het rechte stuk bij vocht 1 het achterwiel 5 cm los kwam van de baan

Daar heb ik goed geld voor over omdat een mooie foto van te zien.