Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Ik heb het idd ook gezien dat het pas over ten vroegste 60000km zou moeten. 180 000km dus.
We zullen het er nog wel over hebben als hem binnen gaat.
Na nieuwjaar vliegt de achterbumper eraf. En gaan we de gaas en de uitlaat es opnieuw zwart maken, misschien ook in ene weg de remtrommels en klauwen een nieuw laagje geven.Het kan ook zijn dat ik es ga kijken om de torsieas nog een cmke of 2 aan te passen richting moeder aarde.
Maar eerst de feestdagen doorspartelen.
We zullen het er nog wel over hebben als hem binnen gaat.
Na nieuwjaar vliegt de achterbumper eraf. En gaan we de gaas en de uitlaat es opnieuw zwart maken, misschien ook in ene weg de remtrommels en klauwen een nieuw laagje geven.Het kan ook zijn dat ik es ga kijken om de torsieas nog een cmke of 2 aan te passen richting moeder aarde.
Maar eerst de feestdagen doorspartelen.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Yeeps,
Eerst voor iedereen een zalig en gelukkig 2008.
Dan minder goed nieuws, maar dat moet ik nog zelf nachecken, maar naar het schijnt zouden ze op de keuring dus wel eens moeilijk kunnen gaan doen over mijn achterbank. Zijn maar 2 gordels en op mijn pvg staat 5 zitplaatsen, dus ene gordel te weinig.
En het laatste nieuws, zaterdag wordt de achterbumper gedemonteerd en maandag gaat hem weg.
Eerst voor iedereen een zalig en gelukkig 2008.
Dan minder goed nieuws, maar dat moet ik nog zelf nachecken, maar naar het schijnt zouden ze op de keuring dus wel eens moeilijk kunnen gaan doen over mijn achterbank. Zijn maar 2 gordels en op mijn pvg staat 5 zitplaatsen, dus ene gordel te weinig.
En het laatste nieuws, zaterdag wordt de achterbumper gedemonteerd en maandag gaat hem weg.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Te rap op enter geduwt. Vrijdag mag ik de bumper terug gaan halen.
Wordt opnieuw gespoten, barst aan het ophangpunt links wordt gefixt, de plek waar de uitlaat heeft tegen gezeten heeft ook gefixt. En er wordt ook nog een kleine aanpassing aan gedaan zodat hem wa meer symetrisch is.
Wordt opnieuw gespoten, barst aan het ophangpunt links wordt gefixt, de plek waar de uitlaat heeft tegen gezeten heeft ook gefixt. En er wordt ook nog een kleine aanpassing aan gedaan zodat hem wa meer symetrisch is.
Iemand op een ander forum schreef:AFGEKEURD....
Reden:
- Achterste zetel had in het midden geen gordel
(coupe interieur)
...
-
Euhm.... ik heb achteraan ook maar 2 gordels meer.. en heb op papier ook 5 zitplaatsen. Bij mij hebben ze nie van hun neus gemaakt. Heb voor het binnenrijden gwn de gordels ingeklikt en voor de rest schoon gezwegen. Nix gezien en los erdoor
Beetje geluk hebben zeker...

Beetje geluk hebben zeker...

Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!