Voordeel van Yokohama is de stijve wang. Verruit de beste band voor kleine autootjes vind ik. (Kijk maar eens wat er in de Performance GTI ligt op kleine rappe autookes-> A539)
Voor die 607 van u formaat wordt dat niet vaak aangeraden. Da heb ik al wel vaker gehoord.
Ik heb nu de C-drive op de Multi en de S-drive op de rallye. vroeger had ik de A539 op de GTi. Beste band ooit gehad. Alhoewel dat Exhalto's ook zeer goede bandjes zijn (Alleen wa duur)
de yoko heeft juist een slappe wang (in vergelijking toch met de conti's). De conti's maakten ook veel meer rolgeluid ivm de yoko's
Probleem voor mij is dat er in 225/40 R19 niet veel te vinden is...
Zeker daarvan? Al gelezen wat er precies op de band staat? Mijne S drive heeft zelfs 'een laag' meer op de wang als een andere band van dezelfde afmetingen.
(duscussie mss. splitsen naar ander topic?)
Laatst gewijzigd door Den Hans op do 17 jan 2008, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ik voel het verschil heel goed op slechte weg. De conti's gaven dan bij zelfde bandendruk meer 'klappen' door dan nu de yoko's. De yoko's lijken voor mij eerder GT banden te zijn, terwijl de conti's eerder voor het sportievere werk zijn. Iets wat ge goed voelt in de bochten.