Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Yep yep, juist via Schaffen naar huis gereden om een performance upgrade te doen aan de 206. Voor de luttele som van 40 eurotjes heb ik daar een setje remklauwen van een 307-wrak mogen demonteren.
Nu wordt het dus uitkijken naar schijven en blokjes om deze upgrade uit te voeren.
Diameter van de schijven groeit van 247mm naar 283mm.

Nu wordt het dus uitkijken naar schijven en blokjes om deze upgrade uit te voeren.
Diameter van de schijven groeit van 247mm naar 283mm.

-
*
joske zou ge ze geen schoon kleurke geve ? is altijd nice :d
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj262/eastdriver/bar2.jpg[/img]
-
-
- Pug Driver
- Contacteer:
De plannen worden zoals de meeste al weten op de lange baan geschoven. Doel was Pasen, maar dat zit er niet meer in. Mag 6 weken niks doen. 

Laatst gewijzigd door Joske op di 26 feb 2008, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Ik ben ook gewoon gaan werken. En wel tot 18u15 omdat ik een software update van SolidWorks moest doen op alle stations.
Ik heb nie echt pijn aan mijn schouder zolang ik mijn arm kan ondersteunen. Ik moet ook nie constant die band dragen. Dat is eigenlijk eerder ter preventie dat ik mijn arm niet te veel kan bewegen waardoor hij misschien terug uit de kom springt.
De dokter heeft mij ook geen ziekeverlof gegeven.
Ik heb nie echt pijn aan mijn schouder zolang ik mijn arm kan ondersteunen. Ik moet ook nie constant die band dragen. Dat is eigenlijk eerder ter preventie dat ik mijn arm niet te veel kan bewegen waardoor hij misschien terug uit de kom springt.
De dokter heeft mij ook geen ziekeverlof gegeven.