Heb net gekeken voor de kostprijs van tickets voor de Eurotunnel.
In Calais vertrekken tussen 7-8 u smorgens op de zaterdag.
In Folkestone vertrekken tussen 14-16 u op de maandag.
De overtocht zelf duurt 35 minuutjes. Met de goedkoopste gekozen fare kom ik op ongeveer 160 euro heen en terug. Hierbij blijf je (denk ik) gewoon in je auto zitten in de trein. En is er minder mogelijkheid tot wijzigen in uren als je vroeger in folkestone of calais aankomt. Vanuit folkestone zou het hotel nog 250 km zijn ongeveer (dus helemaal niet zo ver). Dit wil zeggen dat we alle tijd hebben om de zaterdag rustig tot daar te rijden en tegen de middag daar aan te komen. De uren zijn zo gekozen ook de overtocht nog het goedkoopste is . Anders scheelt hem het bijna 50 euro (en dat is toch ook de moeite om op de zaterdag een beetje vroeger op te staan).
DUS iedereen die met zijn auto de overtocht maakt gelieve de 160 euro over te schrijven op de clubrekening 850-8486994-74
En dit wel voor 31/03/2008 !!!
Want veel tijden tussen 6-8 waren niet meer beschikbaar. En ga toch proberen van iedereen op ??n trein te krijgen.
Indien het meer is voor de tickets tegen dat ik ga boeken vraag ik geld cash mee te brengen als we vertrekken. Is het minder (wat ik betwijfel) hebben we meteen een pot om daar iets van te drinken he
DRINGEND HE MANNEN !!!