
2003 - Peugeot 406 - David406
Moderator: P-unit
KvH schreef: nee ff serieus: ge kunt da idd iets hoger hangen dacht ik
om eerlijk te zijn, ik zou het ni wete, een beteke hoger zou wa beter zijn voor de keuring ook...Kinny schreef:Kunde da lomp ding nie wa verplaatsen naar boven of naar achter !
da ga moeilijk, eerste gedeelte is de roetfilter, cat zou ik er zeer graag van onder wulle, maar kwee ni of da helemaal een vast gedeelte is of deze afneembaar is van de roetfilter.InFected Be schreef:er van onder smijten en recht buis naar achter, is veel smaller als diene kat
wete nog hoeveel em gezakt was?fristi schreef:IDD kan normaal hoger gezet worden, maar tis precies ook wel nen serieuze drempel he
ik denk dat ik met men 406 lager lag , en kheb nooit last gehad met drempels , khad wel een 2.0HDI
en ik weet ni da da ook zo is bij den 2.0hdi, de roetfilter en of deze scheef hangt...
mvg
David
406
ge kunt da er nie van onder smijten,wagen gaat in noodloop,had anders al lang zelf gedaan bij de mijnen,da heeft geen nut,alleen kosten!
700 a 800 euro om te vervangen!!!!
als iemand manier weet om dat er af te smijten,laat maar weten!!
groetjes happy
700 a 800 euro om te vervangen!!!!
als iemand manier weet om dat er af te smijten,laat maar weten!!
groetjes happy
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
*
mss een tussen systeem lassen met flenskes en een plaat late make van allu ofzo zodat da ding ni raakt maar wel die plaat..
zo verslijt ge die plaat wel maar die roetfilter blijft onbeschadigd en is goedkoper of ge zet der een coatingslaag van rubber over (arne quinze & milan style) zijn onderandere 2 bekende architecten hier in belgie die van dat slijtvaste coating maken voor hun disign meubelen ..?
je ziet maar ik zou het oplossen met wat nr boven te plaatsen en een allu plaat te maken met een rubbere bevestiging van 2mm ofzo en zo mee rond te vlamme dan kunt ge gewoon door rijde zonder te sukkele en dinge kapot te rijde..
ps: vriend van me heeft dat ook gedaan met een plaat bij zn polo omdat die gewoon raakte op de motor zelf..
zo verslijt ge die plaat wel maar die roetfilter blijft onbeschadigd en is goedkoper of ge zet der een coatingslaag van rubber over (arne quinze & milan style) zijn onderandere 2 bekende architecten hier in belgie die van dat slijtvaste coating maken voor hun disign meubelen ..?
je ziet maar ik zou het oplossen met wat nr boven te plaatsen en een allu plaat te maken met een rubbere bevestiging van 2mm ofzo en zo mee rond te vlamme dan kunt ge gewoon door rijde zonder te sukkele en dinge kapot te rijde..

ps: vriend van me heeft dat ook gedaan met een plaat bij zn polo omdat die gewoon raakte op de motor zelf..
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj262/eastdriver/bar2.jpg[/img]
ik denk dat ik met men 406 lager lag , en kheb nooit last gehad met drempels , khad wel een 2.0HDI
[/quote]
wete nog hoeveel em gezakt was?
en ik weet ni da da ook zo is bij den 2.0hdi, de roetfilter en of deze scheef hangt...
mvg
David[/quote]
hoeveel cm ik gezakt was weet ik niet , hij lag gewoon op het laagste bij mij
hier ne foto van hoe hij lag


wete nog hoeveel em gezakt was?
en ik weet ni da da ook zo is bij den 2.0hdi, de roetfilter en of deze scheef hangt...
mvg
David[/quote]
hoeveel cm ik gezakt was weet ik niet , hij lag gewoon op het laagste bij mij
hier ne foto van hoe hij lag
