1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
- Contacteer:
-
- Pug Driver
- Contacteer:
ben aan de voorbereidingen van deze zomer begonnen, de 205 lekt een beetje olie en daar ik er mee naar magnycours en engeland wil rijden had ik dit toch graag in orde
dus versnellingsbak heeft vandaag de grond geraakt (klein 2 uurkes werk opt gemakske)
wa sfeer fotokes van men werk"plaats"

zo veel werk en zo weinig tijd zeg k altijd

dus versnellingsbak heeft vandaag de grond geraakt (klein 2 uurkes werk opt gemakske)
wa sfeer fotokes van men werk"plaats"

zo veel werk en zo weinig tijd zeg k altijd

-
- Pug Driver
- Contacteer:
vandaag niets gedaan aan de 205, maar heb nog wel twee fotokes hoe em er bij staat
er zit dus al een nieuwe krukasdichting op, en heb er ook weer wat kit aangesmeert tegen t lekken, en ik ben dus begonnen met t wisselen van de originele stukken met de wit gepoederlakte stukke...
heb ook eens een originele voorbumper gepast omdat mijn plastiek gevalleke wat krom is, de originele past dus perfect
alleen nu eens laten dicht werken en spuiten (komt wss same me de slotplaat)
en dan maar hopen dat em gereed geraakt tege engeland he

zonnige groeten
er zit dus al een nieuwe krukasdichting op, en heb er ook weer wat kit aangesmeert tegen t lekken, en ik ben dus begonnen met t wisselen van de originele stukken met de wit gepoederlakte stukke...
heb ook eens een originele voorbumper gepast omdat mijn plastiek gevalleke wat krom is, de originele past dus perfect

en dan maar hopen dat em gereed geraakt tege engeland he

zonnige groeten

-
Leuke werkplaats. Heb je ook genoeg verlichting??PUG(z)OT schreef:vandaag niets gedaan aan de 205, maar heb nog wel twee fotokes hoe em er bij staat
heb ook eens een originele voorbumper gepast omdat mijn plastiek gevalleke wat krom is, de originele past dus perfectalleen nu eens laten dicht werken en spuiten (komt wss same me de slotplaat)
en dan maar hopen dat em gereed geraakt tege engeland he![]()
http://img169.imageshack.us/img169/6766/1000963kl0.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/1138/1000964kw8.jpg
zonnige groeten

leuke 205, en blij dat hij zo goed verzorgd wordt...
greetz
The whole Family
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)