Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Freaky Freeky
Yo yo...
het slechte nieuws is dat ik dit weekend niks aan de auto heb kunnen doen door de lekkende benzineleiding,al duwend uit de garage was onmogelijk en dan terug duwend binnenkrijgen
vermits dan alles berg op is en ik met plankjes moet werken om terug in de garage te raken
Het goede nieuws is dat ik vandaag de nieuwe leiding ben gaan halen en ineens al heb vervangen. Stoppen voor op de schokdemper heb ik ook al thuis liggen dus zondag word weer hobbydag
Het volgende is dan de uitlaat, dat zal voor ergens volgende week zijn
Greetz Fr?...
het slechte nieuws is dat ik dit weekend niks aan de auto heb kunnen doen door de lekkende benzineleiding,al duwend uit de garage was onmogelijk en dan terug duwend binnenkrijgen
Het goede nieuws is dat ik vandaag de nieuwe leiding ben gaan halen en ineens al heb vervangen. Stoppen voor op de schokdemper heb ik ook al thuis liggen dus zondag word weer hobbydag
Het volgende is dan de uitlaat, dat zal voor ergens volgende week zijn
Greetz Fr?...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Freaky Freeky
Vandaag nog een exstra tandje lager gezet s?.
Twas een heel werk om het te doen passen in de wielkassen, veel slijp en klopwerk
na een proefritje raken ze nog een klein beetje tegen de binnenkant van de carosserie, linkse kant is al opgelost met de zware hamer
alleen morge nog de rechterkant doen want moest op bevel van moeke stoppen om geen overlast te krijgen met de buren
Nu is de verhouding tussen vanvoor en vanachter weer teveel dus vanvoor moet hem ook nog verder zekken voor het naar mijn goesting te hebben. Probleem is dat de schroefdraad op is, maar er zitte nog enkele onderdelen op de schokdemper die toch voor niks dienen en er tussenuit gaan vliegen
To be continu...
Twas een heel werk om het te doen passen in de wielkassen, veel slijp en klopwerk
Nu is de verhouding tussen vanvoor en vanachter weer teveel dus vanvoor moet hem ook nog verder zekken voor het naar mijn goesting te hebben. Probleem is dat de schroefdraad op is, maar er zitte nog enkele onderdelen op de schokdemper die toch voor niks dienen en er tussenuit gaan vliegen
To be continu...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
dtm-driver
-
peugeotfreak